معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش بزرگی را در نیمه سال جاری مدنظر داریم که این رزمایش با همه رزمایش‌های گذشته در نوع سلاح، تاکتیک و منطقه متفاوت خواهد بود.

به گزارش مشرق،  امیر علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی باشگاه خبرنگاران تسنیم "پویا" با اشاره به خودکفایی ارتش و انتقال تجربیات آن به صنعت کشور اظهار داشت: صنعت بدون حضور نیروهای مسلح معنا ندارد؛ درحال حاضر بیش از 90 درصد تجهیزات نظامی بومی هستند و امروز همکاری‌های بسیار خوبی با صنعت کشور برقرار کرده‌ایم.

وی درباره رزمایش‌های آتی نزاجا نیز گفت: رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش بر مبنای نوع آموزش‌های لازم نیروها پیش‌بینی می‌شود و این رزمایش‌ها به‌طور سالیانه و به‌صورت تمرین صحرایی و تمرین روی نقشه انجام خواهد گرفت.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: رزمایش بزرگی را در نیمه سال جاری مدنظر داریم که برگزار کنیم که این رزمایش با همه رزمایش‌های گذشته در نوع سلاح، تاکتیک و منطقه، متفاوت خواهد بود و به‌امید خدا نتیجه آن را خواهید دید.

امیر آراسته تأکید کرد: نیروی زمینی در هر کشوری مخصوصاً جمهوری اسلامی ایران انسان‌محور است و تجهیزات در مرتبه بعدی بیانگر کارایی آن نیرو است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    یعنی ممکنه تو این رزمایش خبری از ژ3 و کلاش نباشه؟یه جای کلاه حلبی کلاه کامپوزیتی داشته باشن؟جلیقه ضد گلوله و تجهیزات کامل همراه داشته باشن؟شاید محیطش به جای بیابون توی شهر باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس