کد خبر 554628
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: از باخت به پرسپولیس ناراحتم، اما بازیکنانم زحمت‌شان را کشیدند.

احمدزاده: از باخت به پرسپولیس ناراحتمبه گزارش مشرق، محمد احمدزاده پس از شکست 2 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: قبل از هرچیز از همه تماشاگرانی که آمدند و ملوان را از نزدیک تماشا و تشویق و حمایت کردند تشکر می‌کنم. مجموعه ملوان از آنها تشکر می‌کند و خیلی وقت بود که این ورزشگاه پر نشده بود و ما نتوانستیم جواب زحمات‌شان را حداقل با یک امتیاز بدهیم.

وی ادامه داد: ناراحتم اما بازیکنان در طول 90 دقیقه زحمت کشیدند و تمرکزشان از فوتبال خارج نشدند و از آنها تشکر کردم ولی لایق حداقل گرفتن یک امتیاز بازی بودیم و فقط باید تاسف بخورم و چیز دیگری نگویم و هرچه می‌خواهید تعبیر کنید.

سرمربی ملوان در مورد داوری مسابقه و خطای دوم احمد نورالهی گفت: کرمانشاهی گفت ندیدم و چند بار هم تکرار کرد. داور هم برای من و هم برای بازیکنان داخل زمین این حرف را تکرار کرد و حتما ندیده است. دقیقه 50 بازی اگر خطا روی مازیار زارع کارت قرمز نداشت ولی می‌توانست بازهم کارت زرد دوم را به نورالهی بدهد. ما باید تا پایان لیگ با این وضعیت پیش برویم و ملوان به اندازه کافی آسیب دیده و صدای ما به جایی نمی رسد و حق ما در این بازی نبود که به این شکل و این شرایط سه امتیاز را از دست بدهیم.

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: دیده شده است که ما می‌گوییم و تصاویر هم نشان داده می‌شود اما کارشناسی‌ها دل ما را خوش نمی‌کند و التیامی به قلب ما نمی‌دهند. آقایان کارشناس؛ منصف باشید و از همکارتان دفاع نکنید. سه امتیاز را از دست دادیم ولی شفاف گفته شود که حق ملوان نادیده گرفته شده است.

احمدزاده در مورد اینکه بازیکنان جوان در جو سنگین بازی تحت تاثیر قرار گرفتند، گفت: براساس داشته‌هایمان ترکیب تیم را می‌چینیم و بازیکنان تمام زحمت خود را کشیدند و استفاده از این بازیکنان غیرطبیعی نیست. اگر شکل بازی به گونه‌ای بود که می‌توانستیم از بازیکنان با تجربه تر استفاده می‌کردیم اما صادق محرمی در جناح راست بسیار پرسپولیس را آزار داد و در 15 دقیقه اول بازی 15 خطا روی او انجام شد و امکان دارد بازیکن با تجربه هم در این جو شاید احساسی شوند. از بازیکن جوان نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که با یک فصل بازی پاسخ تمام انتظارات را بدهند و داشته‌های ما همین است و این بازیکنان جوان باید پخته شوند.

وی افزود: شرایط ملوان و تغییرات را می‌بینید بنابراین باید امیدوار باشیم. هیچ بازی آسان نیست و 90 دقیقه بازی جنگ بود و جنگ برابر در داخل زمین و جنگ نابرابر در قسمت دیگر زمین را ادامه می‌دهیم. آخر بازی هم آمدم و از بازیکنان ملوان تشکر کردم. پرسپولیس شرایط خوبی در لیگ دارد اما در نیمه دوم مثل نیمه اول پابه پای ما نیامدند. این دید من است. امیدوارانه می‌توانیم به بازی‌های بعدی نگاه کنیم و با خونسردی و کار و تلاش زیاد کار می‌کنیم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم و باید امیدوار باشیم و به همه امید می‌دهم و انتظار دارم که با تمام وجود هوادار پشت تیم باشد که مطمنا هست.

سرمربی ملوان در مورد اعتراض به داوری گفت: سه چهار بار به داوری اعتراض شد اما آیا داوری تغییر کرد. نتیجه برگشت؟!
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ahmad ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    احمدزاده این حرفهارامزند که باخت را به گردن نگیرد پرسپولیس از داوری ضررکرد نه ملوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس