کد خبر 554226
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار یک پیام ویدئویی فرانسه را تهدید به حملات جدید تروریستی و تخریب برج معروف "ایفل" کرده است.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار یک پیام ویدئویی فرانسه را تهدید به حملات جدید تروریستی و تخریب برج معروف "ایفل" کرده است.

{$sepehr_media_1460880_400_300}

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده از سوی بخش تبلیغات رسانه ای این گروه، تصاویر انیمیشنی از بمبگذاری و انهدام برج ایفل و تیراندازی به شهروندان فرانسوی در خیابانهای پاریس دیده می شود. در حمله چند ماه پیش گروهی از عناصر فرانسوی الاصل عضو داعش به چند هدف در شهر پاریس پایتخت این کشور بیش از 130 نفر کشته و دهها تن دیگر بشدت زخمی شدند. سه هفته پیش نیز سه عامل انتحاری بلژیکی الاصل داعش با حمله انتحاری به مترو و فرودگاه شهر بروکسل پایتخت این کشور صدها تن را کشته و زخمی کردند که در میان انها اتباع 14 کشور جهان دیده می شوند.

فیلم/تهدید داعش به حمله به فرانسه و تخریب ایفل

گروه داعش همچون سایر گروههای تروریستی تکفیری بین المللی "القاعده، بوکوحرام، الشباب، طالبان و ... بر اساس آموزه های فکری فرقه ضاله وهابیت ایجاد شده و پیروان سایر ادیان آسمانی اعم از مسیحی، شیعه و یهودی را کافر و لازم القتل قلمداد کرده و حملات خونینی را علیه پروان این ادیان در سراسر جهان انجام داده اند. بر اساس اسناد غیر قابل انکار تدارک و تجهیز داعش از سال 2012 سوی کشورهای آمریکا، فرانسه، ترکیه، عربستان سعودی، اردن و قطر با هدف تشدید بحران در سوریه و ساقط کردن نظامی دولت قانونی و مشروع حاکم بر این کشور صورت پذیرفته است.

فیلم/تهدید داعش به حمله به فرانسه و تخریب ایفل

فیلم/تهدید داعش به حمله به فرانسه و تخریب ایفل

فیلم/تهدید داعش به حمله به فرانسه و تخریب ایفل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    هه هههههههه باور کردیم داعش از طرف فرانسه و غرب و امریکا تامین نمی شه!!!!!!!!!!!!!!! در سوریه و عراق میلیونها نفر رو تیکه پاره می کنن میلیونها نفر رو اواره می کنن نفت و گاز و اثار باستانی شونو غارت می کنن شهرشانو تصرف می کنن اونوقت به اروپا که میرسه با دستور خود اروپایی ها چند نفر شهروند درجه چندم را که برای مقاصد شوم اربابان اروپاییشون می کشن یا تهدید می کنن که می کشن تا مثلا بگن از اونا دستور نمی گیریم. در همین حادثه خودخوانده فرودگاه بلژیک بلافاصله فردای حادثه بلژیک اعلام کرد که برای مقابله با داعش نیرو می فرستیم. شما بخوانید ما هم در غارت سوریه و عراق می خوایم سهیم باشیم این چند تا کشته هم بیعانه اش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس