کد خبر 553985
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

تیم هیئت شنا استان تهران با کسب 23 مدال رنگارنگ به مقام قهرمانی رقابت های بین المللی شنای امارات دست یافت.

به گزارش مشرق، رقابت های تورنمنت بین المللی ورزش های آبی امارات سرانجام با قهرمانی مقتدرانه تیم تهران در رده های سنی 13-12 سال و 15 – 14 سال پایان یافت و نماینده کشورمان توانست در کشور حاشیه خلیج فارس پرچم مقدس ایران را برافرازد.

تیم هیئت aنای استان تهران با کسب 23 مدال رنگارنگ ( 10 طلا، 6 نقره و 7 برنز با مجموع 23 مدال ) عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و غلامحسین کریمی رییس هیات به عنوان نماینده کشورمان کاپ قهرمانی این دوره از بازی ها را بالای سر برد.

تیم تهران برای اولین بار است که در تاریخ شنای پایتخت به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین المللی موفق به دریافت 2 عنوان قهرمانی و کسب یک کاپ سومی در جام معتبر می شود.

تهران پرچم ایران را در قلب دبی برافراشت

ملاقات رییس هیات شنای تهران با دبیر اجرایی کنفدراسیون آسیا

غلامحسین کریمی در حاشیه تورنمنت بین المللی ورزش های آبی امارات با طاها سلیمان الکشیری ملاقات کرد و 2 طرف به بحث و تبادل نظر پیرامون همکاری های دو جانبه برای توسعه شنا شدند.

طاها کشیری با تاکید بر پیشرفت شنای تهران و تبریک به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی به کریمی برای توسعه شنا در پایتخت کشور عزیزمان ایران قول مساعد داد.

کریمی در این دیدار از اقدامات صورت گرفته برای ارتقا سطح فنی شناگران تهرانی گزارشی جامع به مدیر اجرایی کنفدراسیون شنای آسیا ارائه کرد.

منبع: سایت هیئت شنا،شیرجه و واترپلو تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اقدس ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    0 0
    چه زیبا
  • شهروند ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    0 0
    لطفا کم جو سازی بکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس