کد خبر 552942
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

مدیرعامل باشگاه نفت تهران سیاست های جدید این باشگاه بحران زده را بیان کرد.

به گزارش مشرق، منصور قنبرزاده درباره مشکلات باشگاه نفت می گوید: مشکلات همچنان پابرجا هستند و اتفاق جدیدی در راستای گشایش مالی صورت نگرفته است. فقط توانسته ایم اندکی پول به دست آوریم و هزینه های اردوها و سفرهای شهرستان را تامین کنیم.

او در ادامه به موضوع واگذاری باشگاه نفت اشاره می کند: بحث واگذاری موضوع جدیدی نیست و از مدت ها پیش مطرح شده است. بحثی که وزارت نفت برای باشگاه نفت دارد مسائل هزینه ای نیست، موضوع ممنوعیت است. با توجه به سیاست گذاری اصل 44 که دولت نمی تواند کمک مالی به باشگاه ها انجام دهد، تیم باید واگذار شود.

گفته می شود قرار است تیم نفت به یکی از شهرستان ها منتقل شود. مدیرعامل باشگاه اما این موضوع را رد می کند: قطعا واگذاری نفت با محوریت استان تهران صورت می گیرد. متولیان در حوزه و باشگاه و همچنین مسئولان سازمان تربیت بدنی استان تهران نیز نظرشان این است که تیم در تهران بماند. پروانه باشگاه به نام استان تهران است و از سوی دیگر بازیکنان و کادرفنی در حوزه تهران قرارداد خود را ثبت کرده اند. به هیچ وجه انتقال نفت به شهرستان ها شدنی نیست.

قنبرزاده درباره اینکه شنیده می شود حسین هدایتی خریدار جدی باشگاه نفت است، می گوید: این این لحظه که با شما صحبت می کنم هیچ اسمی از حسین هدایتی به عنوان خریداران باشگاه نفت نشنیدم. این موضوع گمانه زنی رسانه ای است و با واقعیت فاصله دارد. هیچ پیشنهادی از سوی آقای هدایتی برای خرید نفت به دست مسئولان نرسیده و این موضوع را به شدت تکذیب می کنم.

او ضمن تشکر از بازیکنان تیم خود اظهار می کند: در شرایط خاص باشگاه نفت، واقعا جای تحسین دارد که یکسری جوان اینطور برای موفقیت تیم تلاش می کنند. ما واقعا متاسف هستیم که نتوانستیم منابع مالی خوبی برای این جوانان تامین کنیم. با این حال آنها روزنه هایی از معرفت را نشان دادند و با جنگندگی زیاد کار خود را جلو می برند.

قنبرزاده در پایان می افزاید: در نیم فصل ما مجبور شدیم به خاطر کم کردن تعهدات مالی برخی بازیکنان گرانقیمت خود مثل صادقیان، سانتوس، نانگ و ... را بفروشیم و همه تصور می کردند با جدایی این نفرات شرایط بدتر می شود اما بازیکنان ما اجازه ندادند از این حیث به مشکل بخوریم.  از آنها تشکر می کنم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس