کد خبر 550189
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

پلیس یونان سال گذشته شواهدی از امکان حمله به فرودگاه بروکسل به دست آورده بود.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز ؛ پلیس یونان سال گذشته پس از دسترسی به اسنادی در زمینه برنامه‌ریزی برای حمله به فرودگاه بروکسل این مواد را به مقامات بلژیک اطلاع‌ داده بود.

پلیس یونان سال گذشته در 2 آپارتمان در آتن شواهدی را پیدا کرده بود که حاکی از برنامه‌ریزی برای حمله تروریستی به فرودگاه بروکسل بودند.

یک رسانه یونانی با استناد به اخباری که از پلیس این کشور دریافت کرده است، افزود که در این مورد به مقامات بلژیکی اطلاع‌رسانی شده بود.

نقشه فرودگاه بروکسل هم از جمله مواردی بود که در جریان بازرسی پیدا شد. همچنین در این گزارش آمده است که در آپارتمان "عبدالحمید اباعود،" مغز متفکر حملات نوامبر گذشته، هم اسنادی در این رابطه به دست آمده است. با این حال بیانیه رسمی از جانب پلیس در این زمینه منتشر نشد.

دو انفجار مهیب سه‌شنبه گذشته فرودگاه "زاونتیم" در بروکسل پایتخت بلژیک را لرزاند. ساعتی بعد از این انفجار هم انفجار دیگری در یکی از ایستگاه‌های قطار شهری بروکسل به وقوع پیوست.

رسانه‌ها امروز اعلام کردند که سومین مظنون حملات بروکسل به نام "فیصل شفو" دستگیر شده است و یکی از این افراد هم "نجیم‌ عشراوی" نام دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس