کد خبر 550012
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

رسانه های نزدیک به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد ساعتی پیش خبر هلاکت فرمانده ارشد نظامی این گروه در جنوب حلب را اعلام کردند.

گروه بین الملل مشرقرسانه های نزدیک به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد ساعتی پیش خبر هلاکت فرمانده ارشد نظامی گروه "الجبهه الشامیه" در جنوب حلب را اعلام کردند.

هلاکت فرمانده ارشد ارتش آزاد در جنوب حلب+عکس

بنابر این گزارش، "عبدالواحد جمعه" فرمانده کل نظامی جبهه الشامیه زیرمجموعه ارتش آزاد در جنوب استان حلب سوریه ساعتی پیش در اثر شدت [راحات وارده در یکی از بیمارستانهای ترکیه به هلاکت رسیده است. وی از افسران فراری ارتش سوریه بود که در روزهای نخست بحران در کشورش به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد پیوسته و نقش فعالی در جنایات این گروه علیه مردم و دولت سوریه ایفا کرده بود.

هلاکت فرمانده ارشد ارتش آزاد در جنوب حلب+عکس

بنابر اطلاعات منتشره، وی هفته پیش در درگیری با رزمندگان محور مقاومت در منطقه "العیس" واقع در جنوب غربی شهر حلب مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفته بود. لازم به ذکر است که حمله مشترک نیروهای القاعده و ارتش آزاد در آن محور با هوشیاری رزمندگان ناکام مانده و تلفات و خسارات سنگینی به تروریست‌های تکفیری وارد آمده بود. اما در این میان نکته مضحک اینکه در بخش اطلاع رسانی پایگاه گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد برای ترجمه نام این تروریست هلاک شده بجای کلمه "عبدالواحد الجمعه" از کلمه "عبدالواحد فرایدی (ترجمه انگلیسی کلمه جمعه) استفاده شده است.

هلاکت فرمانده ارشد ارتش آزاد در جنوب حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جان فرانکو زولا ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    1 0
    داعشی ها اکثرن جمعه هستن .... تعطیلللللللللللل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس