کد خبر 549353
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

رئیس پلیس‎راه استان گلستان از کشته شدن سه نفر در اثر بی‎احتیاطی راننده پراید در محور آق‎قلا خبر داد.

 به گزارش مشرق، علی عبدی رئیس پلیس‎راه استان گلستان، در خصوص وقوع سوانح رانندگی در استان گلستان گفت: متاسفانه از تاریخ 25 اسفندماه سال 94 تا به امروز بر اثر بی‎احتیاطی رانندگان، در سطح جاده‎های استان 9 نفر جان خود را از دست داده‎اند.

وی ادامه داد: یک لحظه غفلت می‎تواند جان چندین نفر را به خطر بیاندازد و متاسفانه برخی از رانندگان به هیچ عنوان به این مسائل توجهی ندارند.

رئیس پلیس‎راه گلستان تاکید کرد: هرچند پلیس در تمامی محورها حضور فعال دارد اما نکته مهم در پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی رعایت قوانین و مقررات توسط خود رانندگان و توجه به توصیه‎های پلیس است.

عبدی بیان کرد: متاسفانه ساعت 10 و 45 دقیقه روز گذشته در محور انبارالوم آق‎قلا سه دستگاه سواری پراید، سواری پژو و مینی‎بوس با یکدیگر برخورد کردند که در این سانحه رانندگی سه نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

وی اضافه کرد: این سانحه رانندگی متاسفانه به دلیل بی‎احتیاطی راننده پراید و انحراف به چپ این وسیله نقلیه به وقوع پیوست.

رئیس پلیس‎راه گلستان تصریح کرد: وقوع تخلفات حادثه‎ساز خط قرمز پلیس است و تیم‎های گشت پلیس‎راه در صورت مشاهده هرگونه تخلف رانندگی برابر قانون با جدیت برخورد خواهند کدر.

عبدی تاکید کرد: تمام تلاس‎ها و اقدامات پلیس برای کاهش سوانح رانندگی است و در این راستا پلیس از تمامی ابزارهای قانونی خود استفاده خواهد کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اذربایجانی ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    با توجه به ترافیک ایام عید بیشترین عامل تصادفات انحراف به چپ هست از رانندگان محترم تقاضا میکنم حوصله کنند و سریع به سبقت نکنند اصلا در این ایام که جاده ها خیلی شلوغه خیلی به ندرت اونهم در مواقعیکه جاده خلوته اقدام به سبقت کنید به فکر عزیزانتون باشد که اگه خدای نکرده اتفاقی برای شما بیفته چه حالی بهشون دست میده اکثرا هم عزیزانتون پیشتون هستند این روزها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس