کد خبر 549037
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

یک فروند هواپیمای بوئینگ روسیه با 55 مسافر روز شنبه در جنوب این کشور سقوط کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، 'مارینا کاستی اوکووا' سخنگوی وزارت حوادث اضطرای 'روستوف- آن- دان' در جنوب روسیه گفت: این هواپیما با 55 مسافر و 6 نفر خدمه از دبی به پرواز درآمده بود.

وزارت موقعیت‌های اضطراری روسیه اعلام کرد: در جریان سقوط هواپیمای مسافربری بویینگ در منطقه راستف نادانو در جنوب روسیه تمام 61 سرنشین آن کشته شده اند.

این وزارت روز شنبه اعلام کرد: هواپیمای مسافربری بویینگ که از دبی به مقصد راستف ناددانو در پرواز بود در هنگام فرود در فرودگاه این شهر سقوط کرد و منفجر شد. هواپیما پس از برخورد با زمین منفجر و متلاشی شد و قطعات ان تا شعاع یک کیلومتری پخش شده است.

بر اساس اطلاعات وزارت موقعیت های اضطراری روسیه، هواپیما در هنگام فرود در فرودگاه راستف-نادانو در باند فرودگاه به یک شی برخورد کرد و بلافاصله پس از آن متلاشی شد.

این حادثه ساعت 3 و 50 دقیقه بامداد امروز شنبه به وقت مسکو رخ داد و گفته می شود هواپیما حدود دو ساعت دور فرودگاه پرواز می کرده است تا در فرصت مناسب بتواند فرود آید.

یک مقام فنی فرودگاه راستف-نادانو (مرکز استان راستف) به خبرگزاری ایتارتاس گفت که علت سقوط هواپیما ممکن است باد شدید باشد.

این رسانه روسی خاطرنشان کرد در راستف-نادانو شرایط جوی به شدت نامساعد بوده است و در زمان حاضر در این شهر باران می بارد و سرعت باد به بیش از 20 متر در ثانیه می رسد.

در شرایط کنونی بر اثر شرایط نامساعد جوی فرودگاه راستف نادانو کار نمی کند و 6 پرواز در این فرودگاه به تاخیر افتاده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
    0 0
    خدا رو شکر
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
    0 0
    چه جوریه خودشون بویینگ استفاده میکنن بعد میخوان هواپیماهای ساخت خودشونو به ما قالب کنن؟ یه عده دلواپس داخلی هم نگران بیکاری جوانان روس هستند که دم از اشتغالزایی کارمندان ایرباس میزنن. آخه ادم عاقل ایرباس به کل دنیا داره هواپیما میفروشه حتی به امریکا کارمنداشون وقت سر خاروندن ندارن. افراطی هستید دیگه. دولت کبیر تدبیر هر کاری کنه بده ، ولی آبریزان ماکت هاش جهش فناوری ایجاد کرد در کشور!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس