کد خبر 548570
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

سرمربی فرانسوی هنوز هیچ بازیکن را به طور کامل از ترکیب تیمش کنار نگذاشته است.

به گزارش مشرق، گرچه پیش بینی می شد با اخراج رافائل بنیتس و روی کار آمدن زین الدن زیدان، تعدادی از بازیکنان به طور کامل از ترکیب خارج شوند و تعدادی دیگر جایگزین آن ها شوند، اما سرمربی فرانسوی ترجیح داده تا در مورد اعتماد به بازیکنانش، با احتیاط پیش رود. به عنوان مثال بسیاری تصور می کردند با رفتن بنیتس، بازیکنانی همچون خامس رودریگس و ایسکو، روزهای بهتری را در رئال مادرید تجربه کنند اما روی کارآمدن زیدان نیز هنوز نتوانسته این دو بازیکن را به روزهای خوشبخت زیر نظر کارلو آنچلوتی بازگرداند.

آن روی دیگر سکه نیز وجود دارد. جایی که انتظار می رفت با رفتن بنیتس، بازیکنانی همچون لوکاس وازکز و یا کاسمیرو، از ترکیب اصلی رئال مادرید دور شوند. این در حالی است که هر دو بازیکن یاد شده علی الخصوص در دیدارهای اخیر، در ترکیب زیدان قرار گرفته اند. به نظر می رسد که سرمربی فرانسوی همچنان ترجیح می دهد تا با احتیاط پیرامون قضاوت روی بازیکنانش پیش رود و هیچ بازیکنی را به طور کامل از ترکیب خارج نکند.

علاوه بر این مسائل از زمان شکست در برنابئو مقابل اتلتیکو مادرید، ترکیب رئال در حال تکامل است. بازگشت گرت بیل، قدرت بیشتری به انتخاب های زیدان بخشیده و در ادامه با بازگشت کریم بنزما، کار برای سرمربی فرانسوی می تواند راحت تر شود. رئال برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا، نیاز دارد تا سرمربی تیم به اعتماد بیشتری نسبت به بازیکنان دست پیدا کند و به نظر می رسد که رفته رفته با تکمیل شدن ترکیب، این مساله نیز محقق خواهد شد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صداقت ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    0 0
    به این روش سیستم چرخشی گویند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس