کیهان تیتر نخست خود را به اظهار نظر نماینده سابق آمریکا درباره برجام اختصاص داده است.

به گزارش مشرق، در شماره روز دوشنبه روزنامه کیهان اشاره شده دولت یازدهم در حالی توقع همراهی و همکاری آمریکایی ها در برخی قضایا مانند رفع تحریم ها را دارد که مشاور امنیتی رئیس جمهوری آمریکا می گوید، توافق ایران هرگز از اساس به قصد گشودن دوره ای جدید در روابط بین ایران و آمریکا نبوده و هدف آن کاهش خطر جمهوری اسلامی برای واشنگتن است.
سوزان رایس، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل و مشاور امنیتی رئیس جمهوری آمریکا اخیراً پرده از راهبرد کلان و بلند مدت دولت آمریکا در مصاف با ایران برداشت و در اظهاراتی اعلام کرد «توافق هسته ای هرگز تلاشی برای گشودن دوره ای جدید از روابط تهران و واشنگتن نبوده است».

عکس نخست این روزنامه نیز به عزاداری مردم کشورمان در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اختصاص دارد.

محمد صرفی نیز در یادداشت خود با عنوان پله دوم نردبان یا زیرزمین؟! اشاره کرده که عده ای می گویند برجام هرچه بود گذشت و باید از آن عبور کرد. البته این سخن تازه ای نیست. سه ماه پیش آقای روحانی هم در یک گفت وگوی زنده تلویزیونی اعلام کرده بود؛ دوران نقد برجام تمام شده است. اما شواهد و قرائن نشان می دهد با سیر تحولات فعلی و اتفاقات احتمالی آینده، چاره ای جز رجوع به برجام نیست. البته این رجوع بیش از آن که به گذشته بپردازد، راه و محملی برای شکل دادن به آینده و جلوگیری از تکرار رخدادهای خسارت آفرین است.

رشوه آل سعود به نبیل العربی برای تروریستی نامیدن حزب الله، واردات ریل قطار 2 میلیارد دلار به تولید ملی ضربه زد، افشاگری محقق دیده بان حقوق بشر /آمریکا در جنگ یمن حضور دارد، بزدل، عصر حجری، مزدور، متوهم... و ناگهان اخلاق! و آیت الله واعظ طبسی به روایت اسناد ساواک از دیگر عناوین مطالب این روزنامه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    خیلیم دلشون بخاد با ما رابطه داشته باشن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس