کد خبر 546192
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

در حالی که جنگنده‌های سعودی، شهرهای مختلف یمن را همچنان زیر آتش‌ می‌گیرند، ارتش این کشور، طی 24 ساعت گذشته، دومین موشک قاهر1 را به سوی مقر تجمع نیروهای متجاوز شلیک کرد.

به گزارش مشرق، در سایه تداوم حملات هوایی جنگنده‌های سعودی - آمریکایی به یمن، کمیته‌های مردمی و ارتش این کشور، یک فروند موشک «قاهر1» را به سوی محل تجمع نیروهای متجاوز این بار در «مأرب» شلیک کردند.

* مأرب: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک قاهر1 به سوی مقر تجمع نیروهای ائتلاف و مزدوران آنها در یمن شلیک کردند. این موشک پایگاه نظامی «تداوین» در مأرب را هدف قرار داد.

شبکه المسیرة با انتشار این خبر نوشت که روز گذشته نیز یک موشک قاهر1 به سوی این پایگاه شلیک شده بود. روزهای یکشنبه و سه‌شنبه گذشته نیز موشک‌های قاهر1 به سوی محل تجمع نیروهای ائتلاف در استان «الجوف» شلیک شد.

* تعز: جنگنده‌های متجاوز عربستان سعودی، با بمباران شهر «تعز»، ورودی فرودگاه این شهر و منطقه «الشریجة» را هدف قرار دادند.

این جنگنده‌ها همچنین مسجد «الوراق» در منطقه «المسراخ» را بمباران کردند.

این جنگنده‌ها همچنین یک منزل در منطقه «عصیفرة» و مناطق مختلف در کوه «حبشی» و «الضباب»و دانشگاه تعز را هدف قرار دادند. 

* لحج: جنگنده‌های متجاوز سعودی همچنین منطقه «ضمران» در «القبیطة» واقع در استان «لحج» را بمباران کردند.

* ذمار: جنگنده‌های متجاوز، منطقه «ضوران آنس» را هدف قرار دادند.

* صنعاء: جنگنده‌های سعودی امروز نیز همچنان در حال پرواز بر فراز آسمان پایتخت یمن هستند و در 4 نوبت بمباران، دو منطقه «المدرج» و «المدفون» در منطقه «نهم»، منطقه «الحفاء» در شرق پایتخت و منطقه «نقم» در بخش «الصافیه» را هدف قرار دادند  اما هنوز خبری درباره شمار قربانیان حملات امروز جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن در دست نیست.

*عمران: جنگنده‌های متجاوز سعودی، منطقه «ذیفان» در ناحیه «ریدة» در این استان را هدف قرار دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس