کد خبر 544461
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به مناسبت هفته منابع طبیعی همتی استاندار قزوین با حضور در منزل خانواده‌های شهیدان سیاهکالی مرادی و اسدی، دو اصله نهال به یاد دو شهید مدافع حرم در قزوین غرس کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، فریدون همتی پس از دیدار با والدین این شهیدان در سخنانی اظهار کرد: شهدا و از جمله شهدای مدافع حرم حق بزرگی برگردن ملت دارند که با عبور از مرزهای جغرافیایی از مرزهای اعتقادی و ارزشی نظام جمهوری اسلامی دفاع و جان خود را در راه تحکیم و تقویت شجره انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

وی افزود: خانوده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند و این خانواده‌ها عزیز کرده‌ی خداوند هستند که در دفاع از حرمین شریفین فرزندان خود را به دیدار خداوند فرستاندند و قطعا" منزلت و پاداش شما نزد خداوند محفوظ است.

استاندار قزوین با بیان اینکه همه مسئولان و مدیران، خادم خانواده‌های شهدا هستند، خاطرنشان کرد: مردم، شهدای مدافع حرم را متعلق به خودشان می‌دانند پس در مراسم تشییع، خاک سپاری و ترحیم این شهیدان سنگ تمام گذاشتند و همه با عشق و علاقه و از سر وظیفه شناسی در این مراسم شرکت کردند.

وی از شهدای مدافع حرم به‌عنوان بسیجیان واقعی یاد کرد و گفت: شهادت این عزیزان روحیه‌ای در جامعه دمید و باعث شد مردم برای شرکت در انتخابات بسیج شوند و در پاسداری از ارزش‌های انقلاب حماسه‌ای خلق کنند و حقیقتا" دوستان انقلاب را امیدوار و دشمنان انقلاب را مایوس کردند.

همتی با اشاره به کاشت دو اصله نهال به یاد دو شهید مدافع حرم اظهار کرد: کاشتن این دو نهال بهانه‌ای برای ترویج یاد و ارزش‌های والای این شهیدان در جامعه است تا با آبیاری و حراست از این ارزش‌ها، همواره شاهد شکوفایی، طراوت و سرزندگی در جامعه اسلامی و انقلاب باشیم.

استاندار قزوین افزود: تقارن هفته منابع طبیعی با گرامیداشت شهدا را به فال نیک می‌گیریم و همان‌طور که شهدا با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند ملت و مسئولان هم با خدمت به این خانواده‌ها باید قدردان ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های بازماندگان و خانواده‌های این شهدا باشند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس