کد خبر 543584
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه گزارش کمیسیون اصل نود از تخلفات فوتبال«تبلیغاتی» بود، گفت: محرومیت‌های یکی، دو ساله به درد نمیخورد و باید متخلفان را عجیب و غریب محروم کرد!

به گزارش مشرق، خداداد عزیزی درباره بحث فساد در فوتبال با بیان مطلب فوق افزود: بحث فساد در فوتبال چند سالی است که همه جا صحبت می‌شود ولی متاسفانه فساد کمتر که نشده هیچ، بیشتر هم شده است. هیچکس نمی‌تواند منکر وجود فساد در فوتبال شود هرچند مقدار آن کم و زیاد هست.

وی درباره اینکه بعضی از برخوردها با متخلفان سلیقه‌ای است، تصریح کرد: کارهای کمیته اخلاق در حد حرف و مانور تبلیغاتی است. وقتی اثبات می‌شود که یک مربی تخلف و تبانی کرده، از لیگ برتر به لیگ دسته یک تبعید می‌شود. اینها مسخره‌بازی است نه برخورد سلیقه‌ای! کسانی که تخلف کرده‌اند که دیگر از پلاتینی و سپ بلاتر گنده‌تر نیستند! آنها را باید مادام العمر محروم کرد. باید با متخلفان طوری برخورد کرد که دیگر هیچکس جرات نکند سمت آن برود.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه ما کسانی را راس کار داریم که این کاره نیستند. هر از گاهی برای اینکه دل مردم را خوش کنند، یک رایی می‌دهند و چیزی می‌گویند. در حالی که در فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی به اندازه یک سیلو سیمان پرونده طلبکاری بازیکنان از باشگاه‌ها موجود است ولی بازیکنان می‌ترسند طلبشان را از باشگاه‌ بگیرند. بازیکنان جرات این کار را ندارند چون می‌ترسند سال بعدش به آنها تیم ندهند.

عزیزی درباره اینکه پیشنهادش برای برخورد با فساد چیست، به برنامه «لیگ یک» گفت: من قبلا هم گفته‌ام. اگر می‌خواهند فساد برود، باید برخوردها شدیدتر باشد و محرومیت‌های عجیب و غریب در نظر بگیرند! محرومیت یکی، دو ساله به درد نمی‌خورد. متخلفان حداقل ۵ یا ۱۰ سال محروم شوند. اگر تخلف خیلی سنگین است، مادام العمر محروم کنند. فوتبال ما کجای فوتبال دنیا هست که بخواهد با این محرومیت‌ها دچار مشکل شود.

وی در پایان درباره ورود کمیسیون اصل نود به فساد در فوتبال، گفت: به نظرم این کار بیشتر مانور تبلیغاتی قبل از انتخابات بود که دو، سه روز طوفان به پا کرد و بعد تمام شد. فکر نمی‌کنم این موضوع به کمیسیون اصل نود ارتباطی داشته باشد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس