کد خبر 543552
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

نیروهای عراقی در ادامه عملیات علیه گروه تروریستی داعش، پل الحراریات در الکرمه در شرق الانبار را از چنگال تروریستهای داعشی آزاد کردند.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، نیروهای امنیتی عراق با کمک نیروهای داوطلب مردمی پل "الحراریات" در جنوب شهر "الکرمه" در شرق الانبار را از لوث تروریستهای داعشی پاکسازی کرده و شماری از آنها را کشتند و یا زخمی کردند.

نیروهای عراقی همچنین 9 خودروی بمب گذاری شده داعش را در مسیر پیشروی خود خنثی کردند.

منابع عراقی  اعلام کردند که «ریاض احمد عیسی الخلیفاوی» سرکرده نظامی داعش در پی حمله هوایی به مقر این گروه در منطقه "صبیحات" در حومه الکرمه کشته شده است.

و خبر دیگر اینکه حدود 30 خودروی نظامی حامل 200 تروریست داعشی از جزیره سامرا در استان صلاح الدین به سمت شرقاط و موصل رفتند.

نیروهای ارتش و پلیس الاتحادیه و نیروهای واکنش سریع در ادامه پیشروی های خود به کرانه دریاچه "الثرثار" در غرب سامرا رسیدند و پرچم عراق را بر کرانه این دریاچه به اهتزاز در آوردند.

در پی حمله موشکی تروریستهای داعشی به پادگان ارتش عراق در شهرستان "مخمور" در جنوب شرق موصل شماری از نیروهای ارتش عراق کشته و یا زخمی شدند.

12 کشته و زخمی در حمله خمپاره ای داعش به یک بازار در غرب بغداد

یک منبع در پلیس عراق گفت که در پی حمله خمپاره‌ای داعش به یک بازار در غرب بغداد، دو شهروند عراقی کشته و 10 نفر هم زخمی شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس