تیم تراکتورسازی در دومین دیدار خود مقابل الجزیره امارات همانند دیدار رفت به پیروزی رسید و صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد. این برد پس از توقف ذوب آهن و شکست سپاهان کام نمایندگان ایران را شیرین کرد.

برد شیرین تراکتورسازی در امارات/ درخشش دوباره بختیار
به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتورسازی ایران که در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 امشب (چهارشنبه) در خارج از خانه به مصاف الجزیره امارات رفته بود، در پایان این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. (فیلم خلاصه و تک گل بازی)

بختیار رحمانی در دقیقه 32 این دیدار موفق شد برای تراکتورسازی گلزنی کند تا شاگردان امیر قلعه‌نویی به دنبال کسب دومین پیروزی خود 6 امتیازی شوند. تراکتورسازی با کسب دومین پیروزی در این مسابقات، صدرنشینی‌اش را در صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا تثبیت کرد تا برای صعود به مرحله حذفی کار ساده‌تری داشت باشد.

نیمه اول

گل: دقیقه 31 روی  پاس زیبای سروش رفیعی در پشت مدافعان الجزیره امارات بختیار رحمانی صاحب توپ شد و این بازیکن بعد از استپ سینه با یک شوت دروازه الجزیره را باز کرد.

دقیقه 35 ارسال محمد ایرانپوریان از جناح راست با ضربه سر سروش رفیعی به شکلی خطرناک از کنار دروازه عبور کرد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در نیمه اول از حریف خود برتر بودند و الجزیره موقعیت خاصی روی دروازه سرخپوشان به وجود نیاورد.

نیمه دوم

دقیقه 64 ضربه بازیکن الجزیره در حالی که در حال ورود به دروازه بود با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 72 ارسال از جناح راست با ضربه سر بازیکن الجزیره همراه شد که توپ را محمدرضا اخباری از زیر تیر دروازه به کرنر فرستاد.

الجزیره برای جبران گل خورده جلو کشید و کمی بر بازی مسلط شد اما موقعیت‌های این تیم چندان جدی نبود. عنکبوت‌ها ( لقب الجزیره) بعد از شکست هفته قبل مقابل تراکتورسازی در خانه هم نتوانستند حریف این تیم شوند تا شاگردان امیر قلعه‌نویی با 6 امتیاز و تفاضل گل مثبت 5 در صدر جدول قرار بگیرند.

دیلان پررا داور سنگاپوری در نیمه اول به علی مبخوت، یعقوب یوسف و سلطان سعید از الجزیره امارات و سروش رفیعی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

ترکیب تراکتورسازی: 

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، شجاع خلیل‌زاده، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، بختیار رحمانی (دقیقه 2+90 شاهین ثاقبی)، سروش رفیعی(دقیقه 89 کارلوس کاردوسو)، آگستو سزار(دقیقه 54 مهدی شریفی)، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی و سعید آقایی

به گزارش مشرق، تراکتورسازی در دیدار رفت مقابل الجزیره که هفته گذشته در تبریز برگزار شده بود با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد رضایی ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    به عنوان یه تهرانی اگه الان استقلال یا پرسپولیس برده بودن کل اخبار و سایتا تیتر اولشون شده بود برد این دو تیم ولی حالا که یه تیم دیگه ای از ایران برده نه شوقی و هیجانی میدید اون اخبار که خبر اولش به جای برد تراکتور برد والیبال پیکان بود متاسفم همین
  • بابک ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    یاشاسن تراختور ساغولسون اذری تیمی
  • حسین ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    فقط تراختور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس