کد خبر 543007
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

کمپانی سونی به‌تازگی اعلام کرده که امروز، پلی استیشن 4 به ورژن بتای فرمور 3.50 بروزرسانی می‌شوند که قابلیت‌های جدیدی برای دارندگان این کنسول به‌همراه می آورد.

 به گزارش مشرق، آپدیت جدید پلی استیشن 4، پیش از هر چیز، قابلیت‌های اجتماعی کنسول را بهبود می بخشد. از این پس، می‌توان به محض آنلاین شدن دوستان، ناتیفیکشنی دریافت کرد و از این موضوع مطلع شد. علاوه بر این، کاربر می‌تواند در صورت نیاز، وضعیف خود را به آفلاین تغییر دهد تا فعالیت‌هایش از چشم سایر دوستان مخفی بماند.
 
اما شاید مهم ترین قابلیت آپدیت بعدی، امکان Remote Play باشد که قابلیت استریم بازی ها روی پی سی و مک را فراهم می سازد. Remote Play که پیشتر تجربه‌ای موفقیت آمیز روی کنسول دستی پلی استیشن ویتا به همراه داشت، حالا از پی سی و مک نیز پشتیبانی می کند و می‌توان به کمک کنترلر Dualshock 4، بازی‌ها را روی نمایشگر پی سی به انجام رساند.
 
البته باید خاطر نشان کرد که به گفته سونی، این قابلیت هنوز در دسترس قرار نگرفته اما «بزودی» کاربران قادر به بهره گیری از آن خواهند بود. افزوده شدن امکان استریم بازی‌ها روی پی سی، به سونی در رقابت با مایکروسافت و کنسول اکس باکس وان آن ها کمک می کند. کمپانی مایکروسافت، چندی پیش قابلیتی مشابه را به کنسول نسل هشتمی خود اضافه کرد؛ هرچند که برخلاف Remote Play، امکان استریم بازی های اکس باکس روی مک فراهم نیست.
 
 منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس