ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در استان «لاذقیه» عملیات‌هایی را در اطراف ارتفاعات راهبردی «الراعی» و «القلعة» آغاز کردند و از سمت جنوب پیشروی داشته‌اند. در واقع با تسلط نیروهای ارتش سوریه بر این ارتفاعات، این نیروها پس از یک سال به مرزهای استان «ادلب» می رسند.

به گزارش مشرق، پس از عملیات‌های روز گذشته ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حزب الله در حومه شمالی استان لاذقیة (شمال غرب سوریه) و پاکسازی مناطق «عین البیضاء»، «شیر الضبعة» و «رویسة رشو» دور جدید حملات نیروهای سوری به مواضع گروه‌های تروریستی امروز نیز ادامه یافت.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت با همراهی نیروهای دفاع ملی از صبح امروز جمعه عملیات دیگری را در اطراف ارتفاعات راهبردی «الراعی» و «القلعة» آغاز کردند و اکنون نیز شدیدا درگیر هستند.

نیروهای سوری در آستانه ورود به مرزهای استان «ادلب» قرار گرفتند

منابع میدانی از تیراندازی شدید نیروهای ارتش سوریه به گروه‌های تروریستی خبر دادند و تاکید کردند با وجود شرایط سخت نبرد، پیشروی‌های نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت از سمت جنوب ارتفاعات الراعی و القلعة ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، گروه‌های تروریستی که به شکلی فزآینده از سوی ترکیه مورد حمایت هستند با تمام توان از مواضع خود دفاع می کنند و با سلاح های سنگین و نیمه سبک در تلاشند از سقوط مناطق تحت اشغال خود جلوگیری کنند.

با تسلط نیروهای ارتش سوریه بر این ارتفاعات، مناطق«الیونسیة»، «التفاحیة»، «عین الحور» و «زیتونیة» از لحاظ نظامی ساقط شده به شمار می‌روند و می توان گفت نیروهای ارتش سوریه بعد از یک سال خود را به مرزهای استان ادلب می رسانند و از سویی دیگر فاصله خود را تا مرز ترکیه به کمتر از سه کیلومتر کاهش می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس