کد خبر 539046
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

نیروهای امنیتی لبنان ساعتی پیش مسئول بخش امنیتی گروه تروریستی تکفیری داعش را در شهرک لبنانی عرسال دستگیر و به زندان امنیتی رومیه بیروت منتقل کردند.

گروه بین الملل مشرق- نیروهای امنیتی لبنان ساعتی پیش مسئول بخش امنیتی گروه تروریستی تکفیری داعش را در شهرک لبنانی عرسال دستگیر و به زندان امنیتی رومیه بیروت منتقل کردند. گفته می شود که وی مسئول عملیاتهای داعش در خاک لبنان همچون ربایش، باجگیری، ارسال خودروهای بمبگذاری شده و ترور مخالفان داعش بوده است.

دستگیری مسئول امنیتی داعش در القلمون+تصویر

بنابر این گزارش، وی در حالیکه در منزلی در محله "الجماله" پنهان شده بود از سوی نیروهای بخش اطلاعات ارتش لبنان شناسایی و پس از محاصره محل اقامتش دستگیر شده است. در پی این موضوع، دهها تن از اعضای گروه تروریستی تکفیری داعش با حمله مسلحانه به محله الحماله منزل یکی از شهروندان لبنانی ساکن در آن را محاصره و تلاش کردند تا وی را ربوده و به مقر این گروه در کوههای عرسال ببرند. امری که با مقاومت ساکنین منطقه مواجه و در ادامه با حضور واحدهای نظامی ارتش لبنان درگیریهای شدیدی میان دو طرف ایجاد شد که همچنان تا این لحظه نیز ادامه دارد.

دستگیری مسئول امنیتی داعش در القلمون+تصویر

دستگیری مسئول امنیتی داعش در القلمون+تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    چرا به زندان برده اند همانجا یک تیر تو سر کثیفش شلیک کنند زودتر بره به جهنم
  • الف رسول پور ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    همینجوری که نمیکشندش مثه امثال ریگی یه اطلاعاتی در ملاء عام ازشون میگرند تا روشنگری بشه برا مردم و باز در ملاء عام هم اعدامش میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس