کد خبر 538613
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰

«سید ابراهیم» فرمانده و رفیقِ رزمندگان «گردان عمار» شد و در دلِ بسیجیانِ افغانستانی، برای خود قصری آباد بنا کرد. آن چه پیشرو دارید، فیلمی است کوتاه از سرخوشی‌های «سید ابراهیم» و هم‌رزمانش در فراغت پس از نبرد

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «مصطفی صدرزاده» (یا «بدرزاده»، با نام جهادی «سید ابراهیم») به تاریخ 19 شهریور 1365 شمسی، در «شوشتر» متولد شد. خانواده ی او مدتی بعد به استان تهران و شهرستان «شهریار» نقل مکان کردند. وی از بسیجیان «شهریار» (منطقه‌ی «کهنز») بود که به رغم مخالفت ها و ممانعت های فراوان، با زحمت و سختی بسیار، از طریق، «لشکر فاطمیون» عازم میدان نبرد در «سوریه» شد. شجاعت و مهارت چشمگیر او به سرعت «ابوحامد» (فرمانده وقت «فاطمیون») را متقاعد کرد که فرماندهی یکی از گردان های خط شکن خود را به وی واگذار نماید. به این ترتیب، «سید ابراهیم» فرمانده و رفیقِ رزمندگان «گردان عمار» شد و در دلِ بسیجیانِ افغانستانی، برای خود قصری آباد بنا کرد.

این سردارِ فاطمی، سرانجام پس از چند سال دفاع از حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، به تاریخ 1 آبان 1394 شمسی (روز تاسوعای حسینی) طی «عملیات محرم» در نبردی رویارو با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود.

آن چه پیشرو دارید، فیلمی است کوتاه از سرخوشی‌های «سید ابراهیم» و هم‌رزمانش در فراغت پس از نبرد :

فیلم/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    صلوات
  • ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    دانلود کردم و دیدم. یکی از زیباترین و فوق العاده ترین کلیپ ها و فیلم هاییه که در طول تمام زندگیم تا حالا دیدم. حتی یک ثانیه از این کلیپ زیبا از هزارتا فیلم مطرح جهانی هم دیدنی تر و باارزشتره. با تشکر از مشرق. صلوات تقدیم به روح شهدای مدافع حرم
  • رضا ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    چه عشقی است این عشق حسین .چه طعمی دارد محبت به فاطمه واولاد فاطمه ..طعمی که عرب و عجم را وا میدارد دست در دست هم در سوگ شیر پسر فازمه بگریند و در همان حال شیر مردانه از حرم اولاد او دفاع کنند .تفریح سربازان امریکایی را ببینید وتفریح شیران مرتضی علی را نژاره کنید .خوس به حالتان .احساس کوچکی میکنم از این دوری کاس کفشهایتان را واکس میردم.
  • هادی ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    زندگی چنین میانه میدانم آرزوست
  • مریم ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    درود بر روان پاک شهدا و رهروان راهشان من مصاحبه شهیدمدافع حرم مصطفی صدرزا ده را دیدم که گفت همسرم وفرزند 7ساله ام وطفل شیرخواره ام فدای یک آجر حرم زینب خیلی تاثیرگذار ومنقلب کننده بود سودجویانی که درداخل کشور حتی بخاطر اندک منافع مادی وشخصی حقوق مردم را پایمال می کنند وبه باور مردم گند می زنند خجالت نمی کشند؟؟؟ سودجویان ومنفعت طلبانی که حتی بخاطر انجام کوچکترین وظیفه ای که برای آن استخدام شده اند وحتی حقوق ومزایای خوبی می گیرند از مردم باج می گیرند خجالت نمی کشند؟؟؟
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    0 0
    یادش بخیر سید ابراهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس