کد خبر 538207
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با رد اظهارات مدیرکل حراست وزارت ورزش، گفت: تایید صلاحیت نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه با کمیته سه نفره است.

به گزارش مشرق، ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال برای شرکت در انتخابات در حالی از چند روز دیگر آغاز می‌شود که تایید صلاحیت کاندیداها به تازه‌ترین مناقشه تبدیل شده است.

در حالی که پیش از این عنوان شده بود یک کمیته سه نفره شامل علیرضا اسدی به عنوان دبیر کل فدراسیون، امیر فرشاد سپهر به عنوان مسئول حقوقی فدراسیون فو‌تبا‌ل و نیز سید عبدی افتخاری مدیر کل بر‌نامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان وظیفه بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی را بر عهده دارند اما رضا حسنی‌خو مدیرکل حراست وزارت ورزش این موضوع را رد کرد.

حسنی‌خو در صحبت‌هایش تاکید کرده است که تایید صلاحیت‌ها با نظر نهادهای نظارتی صورت خواهد گرفت نه کمیته‌های دیگر. این اظهارنظر با واکنش شهرام دبیری عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مواجه شده است.

دبیری در این خصوص گفت: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال و همچنین مصوبه هیات رئیسه، احراز صلاحیت‌ها باید در کمیته سه یا چهارنفره صورت بگیرد.

وی افزود: این موضوع هم در اساسنامه ذکر شده و هم در هیات رئیسه درباره آن صحبت صورت گرفت و برای همین فقط کمیته سه نفره می‌تواند درباره آن تصمیم بگیرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌هایش درباره استعفای کارلوس کی‌روش هم خاطرنشان کرد: تا جایی که من می‌دانم مسئله خاصی نبوده است. شاید کی‌روش خواسته است تا در صورتی که رئیس فدراسیون عوض شد، دست وی را باز بگذارد.

وی افزود: من از کفاشیان هم در این‌باره صحبت کرد که وی هم گفت استعفای سرمربی تیم ملی جدی نیست! کی‌روش خواسته از کمبودها گلایه کند و دست رئیس بعدی فدراسیون را باز بگذارد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود این استعفا به نوعی حمایت از علی کفاشیان برای انتخابات بوده است، گفت: شاید یک مقدار همینطور بوده باشد ولی باید از خود کی‌روش سئوال شود.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس