کد خبر 537397
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۵

شرکت آمریکایی «لاکهید مارتین» اعلام کرد حاضر است با همکاری شرکت هندی در این کشور جنگنده «اف۱۶» بسازد.

به گزارش مشرق به نقل از «داون نیوز»، شرکت آمریکایی «لاک هید مارتین» اعلام کرد حاضر است با همکاری شرکت (Make in India) در هند جنگنده «اف ۱۶» بسازد.

«فل شاه» مدیر اجرایی این شرکت هواپیمایی در هند در گفتگو با رسانه ها در نمایشگاه هوایی ۲۰۱۶ سنگاپور گفت: ما آمادگی داریم جنگنده «اف ۱۶» را با کمک شرکت  «ساخت هند» در این کشور بسازیم. اما وی اشاره ای به زمان راه اندازی این پروژه در هند نکرد.

وی در ادامه افزود: ما از مذاکرات دوجانبه بین آمریکا و هند برای ساخت جنگنده «اف۱۶» در هند حمایت می کنیم. این در حالی است که شرکت هواپیمایی لاکهید مارتین در ماه یک جنگنده «اف ۱۶» آماده می کند.

لاکهید مارتین (Lockheed Martin) شرکت هوافضا، تجهیزات نظامی و امنیت اطلاعات آمریکایی است که در ماه مارس سال ۱۹۹۵ از به هم پیوستن شرکت‌های لاکهید کورپوریشن و مارتین مریتا در شهر بتزدا، مریلند تشکیل شد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    امریکا دم متحدینش را میاد روسیه اس 300ی که پولش گرفته نمیده
  • رضا ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    ای سیاسیون ایرانی که خیلی ادعاتون هم زیاده دیپلملاسی رو از هندی ها یاد بگیرید هندی ها از یک طرف با امریکایها F16مونتاژ می کنند از یک طرف با روسیه PKFA T50جنگنده نسل پنجم که با رپتور امریکا برابری می کنه مونتاژ می کنند به این می گن دیپلماسی...یاد بگیرین
  • محسن از اصفهان ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن. از یک طرف به پاکستان که با هند مشکل دارد f16 میدهند و از طرف دیگر با هند قرار داد تولید می بندد. یعنی از هر دو سر سود. همان کاری که در دوران جنگ سرد با عمده کشور های جهان بخصوص کشور های اس ل این سرشار از نفت و ثروت انجام دادند و کمبود بودجه و خسارات ناشی از جنگ جهانی را جبران نمودند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس