در آستانه شروع مسابقات المپیک 2016 تکلیف خزانه‌‌دار مشخص نیست و همین مسئله مشکلاتی را برای ورزش ایران به وجود آورده است.

به گزارش مشرق، حدود 3 ماه از استعفای محمدعلی شجاعی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک می‌گذرد، اما همچنان دبیر و رئیس کمیته ملی المپیک در مصاحبه‌هایشان در این باره می‌گویند شجاعی کارش را به عنوان خزانه‌دار انجام می‌دهد. محمدعلی شجاعی خزانه‌دار کمیته ملی المپیک به دلیل دو شغله بودن و همچنین حضورش در فدراسیون تیراندازی با کمان ترجیح داد از خزانه‌داری استعفا کند تا بتواند همچنان بر مسند قدرت در تیراندازی با کمان تکیه زند.

استعفای شجاعی از خزانه‌داری مشکلات زیادی را برای کمیته ملی المپیک ایجاد کرد به طوری که آخرین مرحله از بودجه اواخر هفته گذشته به کمیته واریز شد، اما به دلیل امضا نشدن این چک‌ها بودجه هنوز به فدراسیون‌ها تخصیص داده نشده است.

بعد از این اتفاقات شایعات زیادی مطرح شد. شنیده‌ها حاکی از این است که قرار بوده کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک فردی را به عنوان سرپرست معرفی کرده و امروز در نشست خبری این موضوع رسانه‌ای شود، اما با مخالفت محمود گودرزی وزیر ورزش همه معادلات بهم ریخت.

قرار بود شجاعی آخرین چک‌ها را امضا کرده و بعد هم شخصی به عنوان سرپرست معرفی شود. رئیس کمیته ملی المپیک در نظر داشت در جلسه روز شنبه تاریخ مجمع عمومی را هم مشخص کند، اما گودرزی اعلام کرد این خلاف قانون است؛ بهتر است اول سرپرست خزانه‌داری معرفی شود و بعد چک‌ها به امضا برسد.

انتخاب سرپرست خزانه‌داری به همین راحتی نیست، چرا که بعد از معرفی خزانه‌دار از سوی اعضای هیات اجرایی باید فرد مورد نظر در مجمع عمومی رای لازم را بیاورد و بعد هم امضاهای فرد انتخاب شده باید به خزانه‌داری کل برود که همه این موارد زمان بر است. همه این اتفاقات در حالی رخ داده که کمتر از 6 ماه به المپیک باقی مانده و فدراسیون‌ها با مشکلات مالی شدیدی روبه‌رو هستند.

جدای همه این مسائل اختلافات وزیر ورزش با کمیته ملی المپیک در معرفی خزانه‌دار به مشکلات دامن زده است.

باید دید این ماجرا بالاخره چطور ختم به خیر خواهد شد و آیا وزارت ورزش با توجه به درخواست اعضای مجمع تیراندازی با کمان تمایلی به برگزاری انتخابات دارد یا خیر؟ آیا کمیته ملی المپیک بالاخره درباره انتخاب خزانه‌دار به جمع‌بندی خواهید رسید یا خیر؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس