مراسم وداع با پیکر شهید عباس کردانی (کردونی) در حالی برگزار شد که مردم کوت عبدالله و شهرستان کارون 20 کیلومتر از شهید خود استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از خوزستان، مراسم وداع با پیکر شهید عباس کردانی (کردونی) از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون خوزستان در مصلای نمازجمعه امام علی (ع) کوت عبدالله برگزار شد.

این آئین معنوی پس از برگزاری مراسم استقبال از شهدای مدافع حرم خوزستان در فرودگاه اهواز برگزار شد و مردم کوت عبدالله و شهرستان کارون با شهید مدافع حرم خود وداع کردند.

در این آئین پیکر مطهر شهید کردانی ابتدا در شهر کوت عبدالله بر دستان هزاران نفر از مردم این شهر تشییع و سپس به مصلای امام علی (ع) منتقل شد.

در این آئین ابتدا پیکر مطهر شهید کردانی در جایگاهی که برای استقرار فراهم شده بود قرار گرفت و سپس پدر شهید به کنار تابوت دردانه خود رفت و با ناله‌های جانسوزش اشک را از دیدگان حاضران جاری کرد.

حسن صفری از مداحان اهل بیت که چند تن از شهدای مدافع حرم از جمله شهید نادر حمید دیلمی،  شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی) و شهید عباس کردانی (کردونی) از دوستان نزدیکش هستند نیز با نوای گرم خود معنویت محفل را چند برابر کرد.

لحظه‌های جانکاهی است وقتی دوستان و رفیقان شهید عباس کردانی (کردونی) ریز تابوت او را گرفتند و از عمق جان ناله زدند.

شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر داعشیان جاهل و مرگ بر آل سعود قاتل از جمله شعارهای بود که در مراسم وداع با شهید کردانی تکرار ‌شد.

خانواده شهید عبدالحمید عقیلی، خانواده شهید غلامرضا محمدی، خانواده شهید محمد ابراهیمی (اهوازی)، خانواده شهید حسین توکل و جمعی از دوستان شهید حجت‌الله رحیمی در این آئین روحانی حضور داشتند و در کنار اقشار مختلف مردم با این شهید مدافع حرم وداع کردند.

همچنین خانواده شهید جبار عراقی، خانواده شهید فرشاد حسونی‌زاده و جمعی از دوستان و همرزمان شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی) از شهدای مدافع حرم خوزستان نیز در مراسم وداع با این شهید حضور یافتند.

همچنین جمع زیادی از جوانان انقلابی شهرستان کارون و شهر کوت عبدالله در فرودگاه بین‌المللی اهواز به استقبال دوست خود آمدند بودند پیکر این شهید را تا مصلای امام علی (ع) کوت عبدالله مشایعت کردند.

مسیر فرودگاه بین‌المللی اهواز تا مصلای امام علی (ع) کوت عبدالله بیش از 20 کیلومتر است که اهالی شهر کارون این مسیر را به استقبال فرزند خود یعنی شهید عباس کردانی (کردونی) آمدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    صلوات
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    دمشون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس