کد خبر 535274
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

محسن کریمی تاکید کرد که نسل خوبی در تیم امید حضور داشت اما حاشیه‌های زیادی که از بیرون به این تیم وارد شد اجازه نداد آنها به المپیک صعود کنند.

به گزارش مشرق، هافبک جوان استقلال اعتقاد دارد تیمش به زودی دوران افت خود را پشت سر می‌گذارد و می‌تواند دوباره به روزهای خوبش برگردد و به قهرمانی در لیگ برتر فکر کند.

خیلی‌ها در این فصل به شکل بازی استقلال انتقاد می‌کنند و می‌گویند شما زیبا فوتبال بازی نمی‌کنید. چقدر با این موضوع موافق هستی؟
من با این صحبت اصلا موافق نیستم و فکر می‌کنم صحبت‌هایی که بعضی از کارشناسان در مورد استقلال می‌کنند کمی بی‌انصافی است. استقلال در این فصل در بسیاری از بازی‌ها زیبا بازی کرده است و گل‌های زیادی هم زده است. نباید چون در یک بازی مثل ذوب آهن تاکتیک تیم ما دفاعی بوده است همه از ما انتقاد کنند. ما فقط در بازی با ذوب‌آهن دفاعی بازی کردیم و اینطور نیست که در همه بازی‌ها بد بوده باشیم. البته من قبول دارم استقلال در بازی با استقلال اهواز خوب بازی نکرد ولی به هر حال بازی بد برای هر تیمی پیش می‌آید و ما شرمنده هواداران‌مان هستیم.

ولی خیلی‌ها اعتقاد دارند استقلال اگر به همین روند ادامه بدهد صدر جدول را از دست می‌دهد.

به هرحال هر تیمی در یک فصل فوتبالی ممکن است در مقاطعی از فصل افت کند و این یک امر طبیعی است. ما هم قرار نیست همیشه در نتیجه گیری ضعیف باشیم. به زودی روزهای بد استقلال تمام می‌شود و ما دوباره به روزهای خوب‌مان برمی‌گردیم. من در تیم هستم و می‌دانم همه بچه‌ها چه انگیزه‌ای دارند و مطمئن باشید استقلال در بازی‌های باقی مانده روند خوبی پیدا می‌کند.

به تو انتقاد می‌شود که خیلی زود مصدوم می‌شوی. دلیل این موضوع چیست؟

من فصل گذشته از ناحیه عضله زیر شکم مصدوم شدم و این موضوع خیلی من را از شرایط آمادگی دور کرد. بازیکن جوانی هستم و برای اینکه دوباره مصدوم نشوم با ترس بازی می‌کردم و این موضوع کمی در عملکردم تاثیرگذار بود. با این حال الان ترس را کنار گذاشته‌ام و تلاش می‌کنم بهترین نمایش را برای استقلال داشته باشم. خودم هم دوست ندارم مصدوم شوم و تلاش می‌کنم از این به بعد با تمریناتی که انجام می‌دهم کمتر دچار این اتفاق بشوم.

در این فصل استقلال جوان شده است و بازیکنان جوانی به این تیم اضافه شده‌اند. نظرت در این باره چیست؟

این موضوع که صد در صد به نفع استقلال است چراکه جوان‌ها می‌توانند آینده تیم را بسازند. از قدیم هم گفته‌اند که بازیکنان جوان در کنار جوان‌ها رشد می‌کنند و من فکر می‌کنم اعتماد کادرفنی به بازیکنان جوان فوق‌العاده است. ما هم تلاش می‌کنیم که با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم بتوانیم جواب اعتماد کادرفنی را بدهیم.

فکر می‌کنی استقلال در این فصل مدعی قهرمانی است یا کسب سهمیه آسیایی هم برای این تیم کافی است؟

من فکر می‌کنم ما به طور قطع جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستیم. شاید در این چند بازی ما افت کرده باشیم ولی من مطمئن هستم ما در بازی‌های بعدی حتی از نیم فصل اول هم بهتر می‌شویم و شما در بازی‌های پیش رو این موضوع را خواهید دید. استقلال بازیکنان بزرگی دارد که می‌توانند قهرمان شوند. البته در فوتبال نمی‌توان قطعی صحبت کرد و باید ببینم شرایط بازی‌ها برای ما چطور پیش می‌رود.

بعد از حذف تیم امید انتقادهای زیادی به این تیم و البته عملکرد کادرفنی شد. تو به عنوان عضوی از آن تیم چه نظری در باره حذف تیم امید داری؟

من فکر می‌کنم نسل خوبی در تیم امید دور هم جمع شده بودند و همه این را می‌دانند تیم ما از نظر بازیکن چیزی کم نداشت. با این حال من فکر می‌کنم حاشیه‌های این تیم بسیار زیاد بود و تمرکز را از بازیکنان گرفت. البته در تیم ما هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت بلکه این حاشیه از بیرون به تیم ما تحمیل می‌شد. شاید اگر این مسائل وجود نداشت و ما با آرامش به کارمان ادامه می‌دادیم می‌توانستیم به المپیک صعود کنیم.

و سوال آخر. بزرگترین فرق مربیگری امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی را در چه می‌دانی؟

من فکر می‌کنم هر 2 مربیان بزرگی هستند که کارشان را به خوبی بلدند. امیرخان خیلی به من لطف کرد چرا که برای اولین بار به من بازی داد و من توانستم توانایی‌هایم را نشان بدهم. امسال آقای مظلومی هم خیلی به من کمک کرده است ومن فکر می‌کنم نمی‌شود گفت کدام مربیان بهتری هستند. من شخصا با هر2 راحت هستم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس