کد خبر 533470
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

یک استاد دانشگاه با بیان اینکه مهمترین اولویت مجلس آینده باید مقابله با رکود و رفع مشکل تورم باشد، تاکید کرد: مجلس وکیل‌الدوله هیچ اقدامی نمی‌تواند در رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش استاد دانشگاه با بیان اینکه تخریب و تضعیف شورای نگهبان مصداق نفوذ است، گفت: وقتی برخی که مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و زبانشان حرف دشمنان انقلاب اسلامی را تکرار می‌کند، باید گفت که این مرحله و مصداقی از نفوذ است که همگان باید نسبت به آن هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه، برخی برای احراز صلاحیت خود فشار به شورای نگهبان می‌آورند، گفت: متاسفانه اصلاح‌طلبان بازهم از آقای هاشمی استفاده ابزار می‌کنند؛ اصلاح طلبان هاشمی را تحریک به موضع گیری علیه شورای نگهبان کردند تا به زعم آنها از این طریق صلاحیت برخی هم‌طیفانشان احراز شود.

روانبخش با بیان اینکه مجلس، خانه ملت و نهادی برای دفاع حقوق مردم است، تاکید کرد: برخی می‌خواهند مجلس به جای خانه ملت، خانه دولت باشد که این برنامه مغایر با فلسفه وجودی مجلس است و اگر قرار باشد مجلس به جای نظارت بر دولت، معاونت دولت باشد باید گفت که این مجلس نمی‌تواند حامی حقوق مردم باشد.

این استاد فلسفه در ادامه با بیان اینکه مهمترین اولویت مجلس آینده باید مقابله با رکود و رفع مشکل تورم باشد، تاکید کرد: مجلس وکیل‌الدوله هیچ اقدامی نمی‌تواند در رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد چرا که اگر مجلس وکیل‌الدوله تشکیل شود، رفتارهای نادرست اقتصادی دولت تائید و اصلاح نخواهد شد و شرایط رکود تغییر نخواهد کرد چرا که ما معتقدیم مهمترین اولویت مجلس دهم "اقتصاد" است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس