سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: جای استوک‌های هرایر مگویان و ضربات حنیف عمران‌زاده روی صورت و کتف حمزه خصیراوی باقی مانده است و واقعا از دیدن این ضربات جگرم سوخت.

به گزارش مشرق، سیاوش بختیاری‌زاده در مورد تساوی یک بر یک تیمش در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل استقلال تهران گفت: از دیروز مورد محبت همشهریانم قرار دارم و بابت بازی خوب تیم دائم به ما تبریک گفتند. از طرفی هواداران به خاطر اینکه پیروزی را روی اشتباه غیرعمد به داور خیلی مفت از دست دادیم ناراحت هستند. البته در آن صحنه داور مقصر نبود چراکه خیلی سریع اتفاق افتاد.

وی در مورد اینکه تیمش در دو هفته اخیر دو امتیاز گرفته است، اظهار داشت: بازیکنان ما در این دو بازی عملکرد خوبی داشتند و روی موفقیت تیم تمرکز کردند.  ما با یک تیم کم‌تجربه مقابل ملوان و استقلال امتیاز گرفتیم که به شهادت همه می‌توانستیم برنده باشیم. ما بیشتر باید کار کنیم و گاف فنی ندهیم مثل لحظاتی که در بازی دیروز طی دو دقیقه سجاد شهباززاده سه بار شوتزنی کرد. دیدار بعدی ما مقابل ذوب‌آهن است و باید روی این بازی تمرکز کنیم.

سرمربی استقلال اهواز در ارتباط با اینکه رقبای تیمش در پائین جدول در این هفته‌ها خوب امتیاز می‌گیرند، تصریح کرد: این هم از بدشانسی ماست. رقبای ما در نیم‌فصل دوم میلیاردی هزینه کردند و ما چون پول نداشتیم 14 بازیکن از دست دادیم و بازیکنان جوان اضافه کردیم. در روزهایی که حریفان ما در ترکیه، امارات و کیش با فراغ بال تمرین می‌کردند من در زمین‌های  خاکی اهواز تست می‌گرفتم تا بازیکنان مدنظرم را انتخاب کنم. ذات فوتبال خوزستان خودش را بارها ثابت کرده. یک زمان 14 بازیکن ملی‌پوش از حضور در تیم ملی استعفا دادند که مرحوم دهداری استاد من بدون ترس و واهمه 14 بازیکن جوان مثل جواد زرینچه، مجید نامجومطلق و ... را به تیم آورد که سال‌های برای فوتبال ایران افتخار آفریدند. ما هم به سراغ جوان‌ها رفتیم تا به آینده فوتبال کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال در دو بازی رفت و برگشت با اشتباه داوری 4 امتیاز مقابل استقلال اهواز کسب کرده است، تصریح کرد: متاسفانه نه فقط مقابل استقلال بلکه در بسیاری از بازی‌ها از اشتباه داوری متضرر شدیم. این بار چون اتفاقی که برای ما افتاد مقابل استقلال بود همه متوجه این مسئله شدند. شما ببینید امروز 50 عکس از مظلومی و استقلال روی روزنامه‌ها قرار گرفته و دریغ از یک عکس از سیاوش و استقلال اهواز. این توان رسانه‌ای را نشان می‌دهد. ما نه تنها مقابل استقلال بلکه مقابل ملوان، سیاه‌جامگان و استقلال هم از داوری به طور سهوی دچار ضرر شدیم ولی چون این مسئله زیاد در رسانه‌ها مطرح نشده به چشم نیامدیم. متاسفانه این بدشانسی ماست که در دیدار استقلال اهواز در صحنه‌هایی که برای تیم ما اتفاق می‌افتد زاویه دید داوران خوب نیست.

بختیاری‌زاده در مورد انتقاد استقلالی‌ها به وقت‌کشی بازیکنان تیمش تاکید کرد: عکس حمزه خضیراوی منتشر شده که جای استوک‌های مگویان روی صورت اوست. روی دهن این بچه جای استوک مگویان و روی کتفش جای ضربات عمران‌زاده است. واقعا جگرم برای این بازیکن کباب شد. ما توقع نداریم داور ضربه به صورت بازیکن و خطا بگیرد اما حداقل برای رسیدگی به سلامتی بازیکن چند لحظه بازی را متوقف کنند نه اینکه دستور به ادامه کار بدهند.

سرمربی استقلال اهواز در مورد اینکه گفته می‌شود قیمت 14 بازیکن استقلال اهواز معادل امید ابراهیمی هافبک استقلال بوده است، عنوان کرد: دقیقا همینطور است. بازیکنان ما قرارداد 10 -15 میلیونی دارند و بالاترین رقم ما 25 است. من در مصاحبه‌ای بعد از بازی گفتم که از کارلوس کی‌روش خواهش می‌کنم علی هیلچی را به تیم ملی دعوت کند. او دیروز در دفاع راست هر کاری که دلش خواست انجام داد و مقابل بازیکنانی مثل امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده خیلی با شرافت کار کرد. او با 15 میلیون قرارداد فوق العاده بازی کرد.

وی در مورد اینکه آیا پاداشی به بازیکنان تیمش داده‌اند؟ تصریح کرد: تا این لحظه دیناری به بازیکنان پرداختیم و فقط به عنوان پاداش روی بازیکنانم را بوسیده‌ام که این بهترین پاداش برای هر بازیکنی است که معلم از آنها راضی باشد. البته من شرمنده روی تمام بازیکنانم هستم.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با اینکه فاصله تیمش با حریفان بالادستی بسیار زیاد شده و به نظر می‌رسد امیدی به ماندن ندارند، گفت: امیدم به خدا است. متاسفانه در 8-9 هفته‌ای که نبودم تیم هیچ امتیازی نگرفت و فاصله ما از رقیبان زیاد شد. با انگیزه و حمایتی که هواداران به ما می‌دهند امیدوارم که بتوانیم این فاصله را جبران کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس