کد خبر 532586
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای آزمایش موشکی اخیر کره شمالی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از «روسیا الیوم»، وزارت خارجه روسیه امروز یکشنبه در محکومیت اقدام اخیر کره شمالی در آزمایش موشکی بیانیه صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: کره شمالی با اقدامی که انجام داد، تمامی قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت.

این وزارتخانه همچنین با بیان اینکه کره شمالی تمامی درخواست ها برای توقف آزمایش های موشکی خود را نادیده گرفته است، تصریح کرد: بدون شک ادامه چنین اقداماتی نتیجه ای جز بحرانی شدن وضعیت کلی شمال شرق آسیا نخواهد داشت.

وزارت خارجه روسیه در ادامه بیانیه خود اعلام کرده است: چنین اقداماتی در نهایت به نفع هیچکس تمام نخواهد شد، بلکه آسیب جدی به کشورهای منطقه و در درجه اول کره شمالی وارد خواهد کرد.

این وزارتخانه با طرح این سؤال که آیا پیونگ یانگ گمان می کند ایستادن در مقابل جامعه جهانی به نفع آن است، افزود: آزمایش های موشکی کره شمالی هرچه سریعتر باید متوقف شود.

گفتنی است، کره شمالی پیشتر اعلام کرده بود که در تاریخ ۸ تا ۲۵ فوریه آزمایش پرتاب ماهواره را انجام خواهد داد حال آنکه دیروز تاریخ مورد نظر را به ۷ تا ۱۴ فوریه تغییر داد. اما آنطور که به نظر می آید پیونگ یانگ با انجام این آزمایش در تاریخ ۷ فوریه تصمیم خود را در اولین فرصت عملی کرده است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    غلط کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس