کاندیدای نمایندگی مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری که اسم وی در لیست اعتدال آمده بود، عضویت خود در این ائتلاف را تکذیب کرد و گفت: عضو هیچ حزب و گروهی نیستم و تنها در خط رهبری قرار دارم‌.

به گزارش مشرق، در لیستی که با عنوان ائتلاف اعتدالیون در انتخابات خبرگان رهبری منتشر شد، نام ماموستا اقبال بهمنی و ماموستا عبدالرحمن خدایی هم آمده است که ماموستا بهمنی عضویت خود در این ائتلاف را تکذیب کرد.

وی اظهار داشت: انتخابات یکی از پایه‌های نظام اسلامی است که هر وقت زمان این عرصه سیاسی مهم در ایران فرا می‌رسد، رسانه‌های بیگانه و دشمنان نظام و عوامل ضدانقلاب دست به توطئه‌ها و شیطنت‌هایی می‌زنند تا اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را کم‌رنگ نمایند.

ماموستا بهمنی تصریح کرد: زمان بعد از انتخابات هم که همواره با مشارکت گسترده مردم همراه بوده است، سیاست‌های خارجی دشمنان تغییر کرده و باز توطئه‌های دیگری را طراحی و اجرا می‌کنند.

وی در ادامه گفت: قبل از ثبت‌نام برای خبرگان رهبری با چند تن از علما و ماموستایان استان صحبت کردیم اما هیچکدام قبول زحمت نکردند و بنده براساس احساس تکلیفی که به نظام و مردم دارم، وارد عرصه انتخابات شدم.

بهمنی یادآوری کرد: بعد از مصاحبه‌ای که در شورای نگهبان داشتم، شخصی با بنده تماس گرفت که تایید صلاحیت شما را تبریک می‌گویم، من تعجب کردم و گفتم که منبع این خبر کجاست، گفت که اسم شما در لیست اعتدالیون منتشر شده است.

وی گفت: هیچ شخص و فردی برای عضویت بنده در این لیست با من صحبت نکرده و بدون اجازه نام بنده را نوشته‌اند، در صورتی که عضو هیچ حزب و گروهی نیستم و تنها در خط رهبری قرار دارم.

این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: شهید ماموستا شیخ‌الاسلام نماینده فقید مردم کردستان در خبرگان رهبری گفت "هر کس در طول رهبری حرکت کند برای ما ارزشمند است و هر کس در عرض ایشان حرکت نماید برای ما توجیه شرعی ندارد" و این تحلیل ماموستا شیخ‌الاسلام برای ما حائز اهمیت است.

ماموستا بهمنی گفت: اینکه اسم بنده را در لیست اعتدالیون قرار داده‌اند، خبر ندارم و نمی‌دانم که با چه هدفی و با چه نیتی این کار را کرده‌اند ولی در هر صورت بنده مخالف آن هستم.

وی افزود: بنده براساس احساس تکلیف آمده‌ام و شأن مجلس خبرگان این نیست که در حد تحزب آن را پایین آورد چون مجلس خبرگان رهبری یکی از اصول نظام و یکی از نهادهای مهم انقلاب است و نمی‌توان آن را در حزب ادغام کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس