کد خبر 531146
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

چندی پیش خبری مبنی بر پیشنهاد تیم الاهلی مصر به کارلوس کروش به گوش رسید. باشگاه الاهلی مصر اسامی 6 مربی را به عنوان گزینه احتمالی سرمربی تیم مطرح آفریقایی مطرح کرد.

به گزارش مشرق، در ميان اين 6 گزينه نام كارلوس كروش سرمربي تيم ملي كشورمان ديده مي‌شد. اين باشگاه مدعي شده كه كارلوس كروش با فدراسيون فوتبال ايران دچار مشكل شده و قصد جدايي دارد. در اين ميان يك سايت خبري مصري مدعي شد كه مذاكرات باشگاه الاهلي با كروش ادامه دارد و سرمربي پرتغالي براي همكاري با تيم آفريقايي درخواست حقوق ماهانه 150 هزار دلاري كرده است.

همه اين اخبار باعث نگراني دوستداران كارلوس كروش و تيم ملي ايران شد. سرمربي پرتغالي در مرخصي به سر مي‌برد و دسترسي به او هم امكان‌پذير نبود و بعد از حذف و ناكامي تيم اميد، اين نگراني وجود داشت كه تيم بزرگسالان هم با مشكلاتي مواجه شود اما كارلوس كروش به تازگي و پس از بازگشت به ايران به نزديكان خود اعلام كرد كه به باشگاه مصري پاسخ منفي داده است. شنيده‌ايم مرد پرتغالي در جواب پيشنهاد باشگاه الاهلي مصر گفته: «به قراردادم با تيم ملي ايران پايبند هستم.» اين خبر خوبي براي فوتبال‌دوستان ايراني مي‌تواند باشد.

قرارداد امضا شده با كارلوس كروش تا جام جهاني 2018 روسيه طي 3 مرحله بسته شده است.در پايان هر مرحله كروش مي‌تواند از تيم ايران جدا شود و ظاهراً باشگاه مصري هم به همين مسئله دل بسته بود اما كارلوس كروش به تعهد خود پايبند ماند تا به صعود كشورمان به جام جهاني 2018 روسيه كمك كند.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    از خیلی از ایرانی ها هم ایرانی تری کیروش عزیز.....مربیان ایرانی به گرد پای کیروش نخواهند رسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس