کد خبر 531010
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

یک پایگاه آمریکایی با بیان آنکه به سندی محرمانه دست یافته، گزارش داده که نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه به منظور نظارت بر روند آتش‌بس، درصدد ایجاد یک واحد جمع‌آوری مستقل اطلاعات در سوریه است.

به گزارش مشرق، یک رسانه غربی در خبری اختصاصی از طرح استفان دی میستورا برای ایجاد یک واحد مستقل جمع‌آوری اطلاعات در سوریه به منظور نظارت بر آتش‌بس در این کشور خبر داد.

در حالی که چند روزی است مذاکرات در ژنو به میزبانی سازمان ملل و استفان دی میستورا نماینده ویژه این سازمان در سوریه در حال برگزاری است، یک پایگاه آمریکایی خبری اختصاصی درباره تلاش‌ها برای حل بحران این کشور خبر داده است.

«فارین پالیسی» در خبری اختصاصی با این عنوان گزارش داد: «محتوای یک سند محرمانه حامی از آن است که نماینده سازمان ملل در سوریه می‌خواهد یک واحد مستقل جمع‌آوری اطلاعات برای نظارت بر آتش‌بس دایر کند».

در این خبر آمده است :‌«جمع‌آوری اطلاعات در سازمان ملل از نظر سیاسی حساس است چرا که دولتهایی که میزبان ماموریت‌های سازمان ملل هستند درباره استفاده از این ماموریت‌ها برای جاسوسی کردن علیه آنها ظن و تردیدهایی دارند. این موضوع در سوریه به طور خاص حساس و شکننده است».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس