معاون راهبردی استراتژیک امنیت ملی وزارت اطلاعات گفت: ارزیابی‌ها نشان از مشارکت بالای 70 درصد مردم ایران در انتخابات هفت اسفند را دارد.

به گزارش مشرق، شفیعی صبح امروز در نشست با مسئولان استان اردبیل در موضوع انتخابات پیش‌رو و حساسیت حضور پرشور مردم در این انتخابات با هدف نشان دادن اقتدار نظام اسلامی اظهار کرد: ما باید از فرصت انتخابات برای نشان دادن همبستگی ملی و اقتدار و صلابتمان استفاده کنیم تا همه دنیا بفهمد که جمهوری اسلامی ایران از چه جایگاه با عظمتی برخوردار است.

وی به چهار رکن انتخابات کشور اشاره کرد و گفت: این چهار رکن شامل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت‌های انتخاباتی است که قطعا در همه این ارکان و پایه‌های شکل‌گیری یک انتخابات شایسته همه باید تلاش کرده و با جدیت وارد شوند.

معاون راهبردی استراتژیک امنیت ملی وزارت اطلاعات با بیان اینکه هیچ چالش امنیتی جدی در کشور در آستانه انتخابات مجلس وجود ندارد، یادآور شد: هر چند دشمنان منطقه‌ای و غربی ما تلاش می‌کنند تا یک اتفاق مهمی را در کشور با حیله و نیرنگ خود رقم بزنند اما در شرایط مناسب و مطلوب قدرت‌نمایی منطقه‌ای هستیم که به هیچ‌وجه حربه‌های استکبار جهانی نمی‌تواند در این حوزه کارساز شود.

شفیعی موضوع مشارکت مردم را در انتخابات یادآور شد و بیان کرد: امروز دو سوم جامعه ما برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند و بر اساس ارزیابی‌ها و جهت‌گیری‌های انجام شده پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 70 درصد جمعیت واجدالشرایط کشورمان بتواند در انتخابات پیش‌رو در عرصه رای دادن حاضر شوند.

وی این مشارکت بالا را زمینه‌ساز اقتدار واقعی نظام اسلامی توصیف کرد و افزود: سلامت و رقابت انتخاباتی نیز بر اساس تصمیم نهادهای مرتبط تامین می‌شود و جای هیچگونه نگرانی برای حضور بالنده همه افراد از احزاب و گروه‌های مختلف از اصولگرا گرفته تا اصلاح‌طلب و مستقل‌ها وجود ندارد.

معاون راهبردی استراتژیک امنیت ملی وزارت اطلاعات آمادگی کشور را برای برگزاری یک انتخابات پرشور و نشاط همراه با نمایش عزت و عظمت واقعی یادآور شد و ادامه داد: هر چقدر ضریب رقابت‌پذیری سالم را در عرصه انتخابات افزایش دهیم قطعا مشارکت مردم نیز افزایش می‌یابد.

تمام افراد و گروه‌ها در قالب خانواده انقلاب باید در عرصه‌های رقابت‌های انتخاباتی حضور داشته باشند

شفیعی تصریح کرد: همه افرادی که ارکان نظام اسلامی را قبول داشته و به خط ولایت و ارزش‌های نظام پایبند باشند در قالب هر سلیقه و جناح خاص مورد احترام هستند و در داخل خانواده انقلاب قرار می‌گیرند.

وی گفت: باید شرایط حضور افراد با سلایق سیاسی مختلف اما پایبند به نظام اسلامی و ارزشی فراهم آید که قطعا این گوناگونی سلایق و نگرش‌ها نیز خود برگرفته از ذات الهی در خلقت انسان است که بشر را یکسان خلق نکرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    کاش جزئیات رای ها به تفکیک استان ها را هم اعلام میکردی مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس