حملات رسانه‌ای اصلاح‌طلبان که از سوی وب‌سایت‌های ضد انقلاب نیز به شدت حمایت می‌شود با هدف تحت‌الشعاع قرار دادن تصمیم هیئت‌های نظارتی شورای نگهبان در رد صلاحیت برخی از ثبت نام کنندگان برای کاندیداتوری در انتخابات هفتم اسفند همچنان ادامه دارد.

گروه سیاسی مشرق- با اتمام بررسی هیئت‌های نظارت پیرامون اعلام صلاحیت افراد، حمله به ابزار قانونی نظارتی شورای نگهبان با حجمی وسیع از سوی جریان تندرو اصلاحات با پشتیبانی رسانه‌ای ضد انقلاب آغاز شد.

این حمله رسانه‌ای که از سوی وب‌سایت‌های ضد انقلاب نیز به شدت حمایت می‌شود با هدف تحت‌الشعاع قرار دادن تصمیم هیئت‌های نظارتی شورای نگهبان در رد صلاحیت برخی از ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس خبرگان صورت گرفت.

پروپاگاندای رسانه‌های مذکور، این روزها خط خبری خود را روی حمایت از برخی اشخاص و گروه‌ها تنظیم کرده‌اند تا بتوانند از میان آنان یارکشی کرده و میان نیروهای جمهوری اسلامی ایران اختلاف بیاندازند.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به اخبار انتخاباتی‌ای که این رسانه‌ها با اهداف مذکور طی روزهای اخیر روی خروجی خود قرار داده‌اند.

محور رسانه‌ها
سحام نیوز در این یادداشت با اشاره به واقعه‌ای در صدر اسلام مخاطب خود را به پیروی از قرآن درباره عدم توجه به شایعات و تهمت‌ها فرامی‌خواند.
نویسنده که در تلاش است تا شورای نگهبان را به دلیل رد صلاحیت عده‌ای، تهمت‌زن و هتاک به حیثیت افراد معرفی کند.


محور رسانه‌ها
کلمه با انتشار گزیده‌هایی از سخنرانی کیانوش‌راد در جمع اصلاح‌طلبان این سوال را مطرح می‌کند که آیا رد صلاحیت افراد به دلیل عدم التزام عملی، اعلام یک فاجعه در جامعه دینی نیست؟
در پاسخ باید گفت که نه تنها فاجعه نیست بلکه کشف مسائلی از قبیل تهدیدات امنیتی و خطاهای راهبردی در زندگی سیاسی و حقوقی افراد از نکات قوت هیئت‌های نظارتی شورای نگهبان است؛ ضمن آنکه لزوما اینگونه نیست که همه سیاسیون در جامعه دینی دارای کارنامه‌ای طاهر باشند.


محور رسانه‌ها


محور رسانه‌ها


تلاش رسانه‌های ضد انقلاب برای خط کشی میان بزرگان + تصاویر// فعلا درباره سید حسن خمینی کاری انجام نشود
اصلاح‌طلبان و رسانه‌های غربی و داخلی همسو با آنان امیدوارند به مانند انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 که با پادرمیانی رهبر انقلاب صلاحیت آقایان مهرعلیزاده و معین مجددا بررسی شد، صلاحیت این عده نیز دوباره بررسی شود.


تلاش رسانه‌های ضد انقلاب برای خط کشی میان بزرگان + تصاویر// فعلا درباره سید حسن خمینی کاری انجام نشود
کلمه باز هم در راستای هدف فشار و عبور از شورای نگهبان، به بهانه رد صلاحیت‌ها در تلاش است تا ضمن معرفی اصلاح‌طلبان به عنوان افکار عمومی! مردم را روبروی شورای نگهبان قرار دهد.

ناگفته پیداست که اعتراض به عدم تایید صلاحیت از سوی ثبت نام کنندگان حق قانونی آنهاست؛ اما پرداختن بیش از حد و خارج از عرف رسانه‌های ضد انقلاب به این موضوع با استفاده از تیترهای جهت‌دار و هدف قرار دادن اساس نظر شورای نگهبان مسئله‌ای است که جای تأمل بسیار دارد.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سبحان ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    این رسانه ها که دشمنی شون رو به انقلاب نشون دادن ... برن به جهنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس