کد خبر 525701
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵

سیاوشی یکی از نیروهای کارآمد و زبدۀ نیروی دریایی سپاه بود که اواخر پاییز 94 در جبهۀ سوریه به شهادت رسید و پیکر ایشان در جوار امامزاده علی اکبر علیه السلام چیذر تهران به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تهیه کننده و کارگردان از آسمان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن ادای احترام به شهدای مدافع حریم اسلام و اهل بیت علیهم السلام گفت : در برنامۀ این هفتۀ از آسمان که امروز جمعه 2 بهمن ماه از شبکۀ دو سیما پخش خواهد شد به سراغ خانوادۀ شهید امیر سیاوشی رفته ایم.

وی در ادامه افزود: سیاوشی یکی از نیروهای کارآمد و زبدۀ نیروی دریایی سپاه بود که اواخر پاییز 94 در جبهۀ سوریه به شهادت رسید و پیکر ایشان در جوار امامزاده علی اکبر علیه السلام چیذر تهران به خاک سپرده شد.

امیر خورشیدی فرد در بخش دیگری از این گفتگو ابراز داشت: اهالی محلۀ چیذر و هیئتهای مذهبی تهران این جوان رشید و خوش اخلاق را به عنوان یک دلسوختۀ اهل بیت علیهم السلام می شناختند و سرانجام وی در همین مسیر به شهادت رسید.

این برنامه ساز تلویزیونی در خاتمه ضمن اعلام این مطلب که از آسمان آمادگی دارد زندگی همۀ شهدای مدافع حریم اسلام را به تصویر بکشد اضافه کرد: شهید سیاوشی در تدارک مقدمات آغاز زندگی مشترک بود که چند روز قبل از موعد مراسم ازدواج در مأموریت کمک به مردم و ارتش سوریه به شهادت رسید.

گفتنی است که امور فنی تولید این برنامه با آقایان سعید سلیمانی (تدوینگر )، جعفر اکبری (تصویربردار)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر)، نادر گهرسودی (گوینده)، عباس خورشیدی (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس