کد خبر 524586
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

نائب رئیس باشگاه بارسلونا عنوان کرد که اتهام های مالیاتی بسته شده به مهاجم برزیلی این باشگاه ناعادلانه است و با این روند، بعید نیست که ترور رئیس جمهور سابق ایالات متحده نیز به نیمار نسبت داده شود.

واکنش جالب نائب رئیس بارسلونا به اتهامات نیماربه گزارش مشرق، Goal نوشت: نائب رئیس باشگاه بارسلونا – کارلس ویلاروبی – اظهار داشت که بحث های حقوقی نسبت داده شده به نیمار عادلانه نیست و ادعا کرد که یک "سیستم" در پشت این اتهامات قرار دارد که به زودی نیمار را حتی به ترور جان اف. کندی – رئیس جمهور سابق ایالات متحده – هم نسبت خواهد داد.

انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا از زمان انجام آن دارای حاشیه های زیادی بوده است و دادگاه ملی اسپانیا اخیراً حکم به حضور این بازیکن در دادگاه این کشور در ماه فوریه داده است. ویلاروبی معتقد است که با ادامه این روند، طولی نخواهد کشید که ترور جان اف. کندی که در سال 1963 اتفاق افتاد نیز به نیمار لینک شود. وی در این رابطه اظهار داشت:

نیمار هر روز بهتر از دیروز بازی می کند و مردم از عملکردهای او لذت می برند و این باعث می شود که شرایط پیچیده تر شود. سیستمی در کار است که بر ضد او کار می کند و مطمئنم که در نهایت آن ها خواهند گفت که نیمار در روز ترور جان اف. کندی در شهر دالاس بوده است!

ویلاروبی همچنین به حمایت از رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در زمینه محرومیت آن ها از انجام فعالیت در بازار نقل و انتقالات پرداخت. وی در این زمینه اظهار داشت:

اگر رئال مادرید و اتلتیکو مادرید واقعاً در شرایطی هستند که پیش از این بارسا در آن قرار داشت، پس همان بی عدالتی که به ما روا داشته شد به آن ها هم اعمال شده است. در این زمینه باید حامی همدیگر باشیم، چون بی عدالتی نسبت به همه ما است. بارسلونا پذیرفت که یک اشتباه اداری را انجام داده است، اما تحریم اعمال شده بسیار بیش از اندازه بود.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس