دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: با رهبری عهد و پیمان می‌بندیم که تا شهادت ایستاده‌ایم و یک قدم هم از اصول خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا طی سخنانی در مراسم بزرگداشت مهاجر الی‌الله سردار فولادگر که در فاجعه منا به لقاءالله پیوست، اظهار داشت: سردار فولادگر در اندیشه و تعقل دارای جهان بینی بود، بصیرت سیاسی داشت و متوسل به قرآن و اهل بیت بود.

وی ادامه داد: او از سال 58 که به سپاه پیوست، مدتها در خود سپاه اصفهان در حوزه گزینش خدمات فراوانی داشت؛ 20 ماه در جنگ در عملیاتهای مختلف بود و از سال 62 نیز به مدت یک سال فزمانده سپاه کاشان شد.
فرمانده سابق کل سپاه ادامه داد: سردار فولادگر سپس در سپاه قدس مسولیت گرفت و 5 سال در لبنان مسول آموزش نظامی و اعتقادی حزب الله شد.

سرلشکر صفوی درخصوص دیگر اقدامات سردار فولادگر با بیان اینکه ایشان شناخت خوبی از مسایل افریقا داشت، گفت: او در سودان روابط زیادی با عشایر و نخبگان و فرهیختگان این داشت و حتی به نماز جمعه اهل سنت سودان می‌رفت.

وی ادامه داد: پس از آن در ستاد مشترک سپاه مشغول شد و بعد نیز  با ایجاد دفتر مشاور و دستیار عالی رهبری 7 سال با بنده همکاری می‌کرد و نهایتا به دست آل سعود به شهادت رسید.

صفوی همچنین خاطرنشان کرد: ما از حکمت الهی برای ملت ایران خبر نداریم ولی می‌دانیم ما به همراه جوانان غیرتمند و وفادار به رهبری، آماده هستیم تا جان خود را در راه ارزش‌های الهی و اسلام و دفاع از کشور فدا کنیم.

وی تصریح کرد: با رهبری عهد و پیمان می‌بندیم که تا شهادت ایستاده‌ایم و یک قدم هم از اصول خود عقب نشینی نخواهیم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس