گروه تروریستی تکفیری داعش تصاویر دو عامل حمله انتحاری به کنسولگری پاکستان در شهر جلال آباد افغانستان را منتشر کرده است.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش تصاویر دو عامل حمله انتحاری به کنسولگری پاکستان در شهر جلال آباد افغانستان را منتشر کرده است. بنابر گزارشهای منتشر شده در رسانه های این گروه، هویت این دو فرد "فاروق و ابوعبیده الخراسانی" عنوان شده است.

هویت عاملان حمله به کنسولگری پاکستان در افغانستان+تصویر

لازم به ذکر است که در حمله انتحاری چهارشنبه گذشته (سه روز پیش) در برابر کنسولگری پاکستان در جلال آباد افغانستان، نیروهای امنیتی افغان دو فرد مهاجم را که به یک مهمانخانه در همان نزدیکی پناه برده بودند، محاصره کرده و از پای درآوردند. به گفته مقامات رسمی، در این درگیری مسلحانه، دست کم هفت سرباز افغان نیز کشته شدند. گروه داعش شاخه افغانستان مسئولیت این حمله در شرق این کشور را به عهده گرفته است.

هویت عاملان حمله به کنسولگری پاکستان در افغانستان+تصویر

به گفته ایوب سالنگی، معاون امنیتی وزیر کشور افغانستان، بمبگذار انتحاری قصد داشت به صف متقاضیان ویزا در برابر کنسولگری پاکستان حمله کند. کنسولگری پاکستان در جلال آباد در نزدیکی نمایندگی های کنسولی ایران و هند قرار دارد. در زمان تبادل آتش میان مأموران با افراد مهاجم، کلیه مدارس و منازل مسکونی در اطراف مکان درگیری از سکنه خالی شد. هفته گذشته نیز کنسولگری هند در شهر مزار شریف واقع در شمال افغانستان مورد حمله مردان مسلح قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس