شهر سلمی در ریف لاذقیه سوریه که یکی از مقرهای اصلی ائتلاف تروریستی «جیش الفتح» است، در آستانه خروج کامل از کنترل تروریست‌ها قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شهر «سلمی» در شمال ریف لاذقیه بزودی تحت کنترل ارتش و حزب‌الله لبنان قرار می‌گیرد.

هم‌اکنون از سمت جنوب شرقی شهر درگیری‌های شدیدی در جریان است و حزب الله موفق شد از صبح امروز از این جهت به عمق شهر پیشروی کند.


 

شهر مهم «سلمی» لاذقیه، در آستانه خروج کامل از کنترل تروریست‌ها

 موقعیت شهر سلمی در شمال غرب سوریه


صبح امروز ارتش و نیروهای دفاع ملی و حزب‌الله موفق شدند روستاها و شهرک‌های «کفردلبه» (الخزان)، «الهرمیه» و «شیش القاضی» سپس «ترتیاح» و ارتفاعات اطراف آن و سرانجام منطقه «ضاحیة سلمی» در جنوب شهر سلمی را آزاد و پیشروی کنند.

پس از تثبت مواضع در ضاحیه سلمی، ارتش سوریه و گروه‌های متحد آن، حملات خود را از جنوب شرق به سمت شهر سلمی آغاز کرده‌اند و دقایقی پیش موفق شدند وارد شهر شوند.

شهر مهم «سلمی» لاذقیه، در آستانه خروج کامل از کنترل تروریست‌ها

 

درگیری ها بشدت در مناطق جنوبی شهر و در برخی نقاط تا نقاط مرکزی شهر ادامه دارد. اگر تروریست‌ها پاتک سنگینی برای تک شدید ارتش سوریه و حزب‌الله آماده نکرده باشند، این شهر در آستانه خروج از کنترل تروریست‌های جیش الفتح قرار می‌گیرد.

برخی منابع میدانی به گروه بین‌الملل فارس گفتند که شماری از تروریست‌ها در حال عقب‌نشینی و فرار به سمت شهرک مارونیات هستند.

بامداد امروز ارتش سوریه و حزب الله ارتفاعات مهم و راهبردی «کفردلبه» (الخزان)، «الهرمیه» و «شیش القاضی» را تحت کنترل گرفتند و همین امر پیشروی برای تسخیر شهر را تسهیل کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس