کد خبر 520327
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

سایت پخش ویدیو (video streaming) نت فلیکس، از امروز بدلیل محتواهای ضد اخلاقی و ضد امنیتی در ایران فیلتر شد.

به گزارش مشرق، دسترسی به سایت نت فلیکس تا روز چهارشنبه روی ایرانیان بسته بود و مسئولان این سایت آمریکایی دسترسی کاربران ایرانی را برای تماشای فیلم‌های آن مسدود کرده بودند.
 
امروز این سایت در ایران فیلتر شد. همزمان با بازگشایی این سایت روی ایرانیان،  امروز و دیروز  برخی از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها خبرهایی را مبنی بر عدم نظارت ایران بر این سایت و محتواهای ضد اخلاقی و ضد امنیتی منتشر کرده بودند.

برخی رسانه‌ها در مطلبی منتقدانه بازگشایی این سایت با ارائه فیلم‌های روز دنیا با دوبله‌ فارسی بر روی ایرانیان را مانعی برای راه اندازی IPTV بیان کرده و نوشته بود:

شرکت آمریکایی ارائه دهنده خدمات آنلاین رسانه‌ای صراحتا اعلام کرد که آرشیو فیلم‌های ایرانی و دوبله آن به حدی رسیده که به ایران می‌آید و با این حساب پروژه‌های چندین و چند ساله تلویزیون اینترنتی در ایران زمین‌گیر خواهند شد.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    1 0
    احتمالا مالکین تلگرام از مزدوران خودتون یا عوامل اطلاعاتی امنیتی روسیه هستند که فیلترش نمی کنید! اطلاعات کاربرانش هم کامل در اختیارتونه!
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    1 0
    با این اینترنت قراضه و گرون مگه میشه انلاین فیلم دید؟ فیلتر شد! خودتونو مسخره کردین، اصلا به خدا هیچی به این کشور عقب افتاده ما نیومده
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    1 0
    شاید اگر مدیریت محتوای تلویزیون اینترنتی ایران را به نت فلیکس بدیم دچار نخوت و فساد و بی برنامگی نخواهیم شد. سرور فیلمهای ایرانی را داخل ایران بذاره. شما ببینید گوگل و یاهو و مایکروسافت و ... الان کجاند؟ اینترنت ملی! ،مرورگر ملی! ، سیستم عامل ملی! ، جستجوگر ملی! و کلی چیز ملی دیگه الان کجاست؟
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    1 0
    پیشنهاد خوبیه. این شرکت بیاد مجوز بگیره، (یا ازش دعوت کنیم) با شرکتهای ایرانی همکاری کنه و فیلمهای مجاز را در سرور مستقر در ایران بذاره. اینجوری پهنای باند بین الملل هم اشغال نمیشه. سرمایه گذاری هم مشترک باشه.
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    1 0
    کلا کیفیت برای ما خوب نیست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس