کد خبر 520137
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

سرعتی‌زن ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه گفت: رای کمیته انضباطی ناعادلانه بود و فکر می‌کنم عدالت در صدور رای اجرا نشد.

به گزارش مشرق، عادل غلامی درمورد پیروزی 3 بر صفر برابر سایپا در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: با یکی از با برنامه‌ترین تیم‌های لیگ برتر بازی داشتیم و خوشبختانه توانستیم به پیروزی هم برسیم. روز سختی را برابر این تیم داشتیم، اما توانستیم در غیاب برخی بازیکنان اصلی خود به پیروزی هم برسیم.

وی با اشاره به غیبت چند بازیکن اصلی تیم بانک سرمایه، خاطرنشان کرد: به عقیده من هر کدام از بازیکنانی که در بازی با سایپا غایب بودند به نوعی تاثیرگذارترین والیبالیست‌های ایران هستند و می‌توانند در هر مسابقه‌ای جریان بازی را به سود تیم خود تغییر دهند. رای کمیته انضباطی ناعادلانه بود و فکر می‌کنم عدالت در صدور رای اجرا نشد.

سرعتی‌زن ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه ادامه داد: غیبت این بازیکنان نکته مثبتی هم در پی داشت و آن هم اینکه ما نشان دادیم بازیکنان جوان خوبی داریم که می‌توانند جایگزین‌های نسل طلایی کنونی والیبال ایران شوند. هر کدام از بازیکنانی که در هفته پانزدهم غایب بودند بیرون زمین همراه با ما که داخل زمین بودیم خوشحال و ناراحت می‌شدند و این نشان می‌دهد که ما واقعاً یک تیم هستیم.

تیم والیبال بانک سرمایه در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در زاهدان باید برابر گوهر کویر قرار بگیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس