کد خبر 519098
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۷

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی قطع روابط کشورهای منطقه با ایران با حضور مسئولان وزارت امور خارجه در جلسه روز یکشنبه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن شهادت شیخ نمر توسط رژیم آل‌سعود، گفت: عربستان سعودی با به شهادت رساندن آیت‌الله نمر نشان داد که به معنای واقعی در زمین دشمنان اسلام، مسلمانان و مردم منطقه بازی می‌کند که لازم است مجامع جهانی مُهر سکوتی که بر لبشان زده‌اند را در محکومیت این رژیم بشکنند.

وی با اشاره به قطع رابطه کشورهای عرب منطقه با ایران به دنبال اشغال سفارت عربستان در تهران، افزود: کشورهای منطقه و به ویژه حکام عربستان سعودی باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران از قطع رابطه با این کشورها متضرر نخواهد شد و به مسیرش در مبارزخ با مستکبران ادامه خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: قرار است در جلسه روز یکشنبه هفته آینده این کمیسیون موضوع قطع رابطه با کشورهای عرب منطقه با جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان وزارت امور خارجه مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

آقامحمدی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است در این جلسه برنامه‌های و سیاست‌های دستگاه دیپلماسی کشور در مواجهه با قطع روابط کشورهای عرب منطقه با ایران را بررسی کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    کشورهای منطقه؟!!!! چرا جو میدی مسلمون
  • ایرانی ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    تعبیر اشغال سفارت عربستان درست نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس