کد خبر 518290
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

سرمربی فرانسوی رئال مادرید بسیاری از ابزار لازم برای مربیگری در این تیم را در اختیار دارد اما به دلایلی موجب بروز نگرانی‌های منطقی نزد هوادارانش شده است.

به گزارش مشرق، زیدان به عنوان سرمربی تازه رئال مادرید از دید هوادارانش فرد قابل اتکا و مناسبی برای مربیگری است اما چند ویژگی از سوی این مربی باعث شده تا هواداران رئال مادرید به شدت نگران اوضاع باشند.

زیدان معمولا خونسرد و آرام و متین به نظر می‌رسد اما به قول مانوئل استبان، نویسنده شهیر روزنامه آس اسپانیا، وقتی عصبانی شود دیگر کنترل نخواهد شد و مشخص نیست در لحظه خطرناک از دست دادن کنترل رفتاری، چه خواهد کرد.

زیدان در تیم دوم رئال مادرید یعنی کاستیانا، بارها این موضوع را ثابت کرده و صرف نظر از آرامش به ظاهر همیشگی، وقتی خشمگین می‌شود دیگر مهارناپذیر به نظر می‌رسد.

دو واکنش عمده پس از انتخاب رسمی زیدان به عنوان سرمربی رسمی رئال مادرید در فضای رسانه‌ای به چشم می‌خورد،یکی این که زیدان گزینه خوبی است و دوم این که او مرتکب اشتباه بسیار بزرگی شده است.

تحلیل مارکا درباره شخصیت زیدان حول محور اخلاق می‌گردد و به این نکته اشاره دارد که زیدان از لحاظ اخلاقی محبوب و مشهور است، او در امور خیریه حضوری فعال داشته و ثابت کرده که مردی متعهد و کوشا است و دوست دارد با همه توانش در خدمت تیمش باشد.

دانش زیدان نیز در مورد زبان‌های خارجی، علم مدیریت در ورزش و مربیگری مدرن از برگ برنده‌های او  محسوب می‌شود اما نفوذ او در دنیای فوتبال چندان زیاد نیست، وی عادت نداشته با دلالان بزرگ و مافیای فوتبال دنیا ارتباط برقرار کند و در این لحظه حساس در تاریخ باشگاه رئال مادرید برای جذب بازیکن، آرامش دادن به بازیکنان در حال خروج از تیم و مهار فضای رسانه‌ای تحت کنترل دلالان به نظر ناتوان می‌آید.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس