کد خبر 517404
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

سرمربی سامورایی آبی به شاگردانش هشدار داد که رویارویی با تیمی همچون ایران در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ می‌تواند متفاوت و دشوار باشد.

به گزارش مشرق، ژاپن در گروه E مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های آسیا 2019 با تیم‌های سوریه، کامبوج و افغانستان همگروه است. سامورایی آبی که در حال حاضر صدرنشین گروه خود است، در شش بازی 17 گل به ثمر رسانده و دروازه‌اش را هم بسته نگه داشته است.

با وجود آمار خوبی که ژاپن از خود در این دور از رقابت‌ها به ثبت رسانده، وحید هلیلهودزیچ، سرمربی این تیم معتقد است که شاگردانش باید از تمامی جنبه‌ها از جمله تکنیکی، تاکتیکی، فیزیکی و روحی بهتر شوند.

او با هشدار به شاگردانش گفت: رقبای ما در دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 با وجود تیم‌هایی همچون ایران، کره‌جنوبی و استرالیا متفاوت از چیزی خواهد بود که ما در دور دوم مرحله انتخابی با آنها روبه‌رو شده‌ایم. حتی تیم چین هم در حال پیشرفت است.

سرمربی پیشین الجزایر در ادامه عنوان کرد: بسیاری بر این باورند که ژاپن نسبت به دیگر تیم‌ها برتری دارد، ولی اگر قرار باشد مقایسه بازیکن به بازیکنی کنیم، تیم‌های بهتری از سامورایی آبی وجود دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس