کد خبر 516870
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد: خون آن شهید سعید دامن منحوس سردمداران سعودی را فرا خواهد گرفت؛ بی‌تردید راه شیخ نمر‌ها بی‌رهرو نخواهد ماند و مسلمانان جهان، سکوت نخواهند کرد.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه‌ صادر شده از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به امضای آیت‌الله یزدی رسیده آمده است: خبر شهادت جانگداز عالم جلیل القدر و روحانی مبارز مرحوم شیخ نمر باقر النمر به دست عمال آل‌سعود موجب تأسف و تأثر فراوان شد. این شهید والامقام از مجاهدان خستگی ناپذیر بود که در پیش چشم جهانیان و مدعیان به اصطلاح حقوق بشر و آزادی بیان، پس از تحمّل شکنجه‌های فراوان در زندان‌های آل سعود، به شهادت رسید. رژیم مرتجع، سفاک و مسلمان کش آل‌سعود که خوش خدمتی او به آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی بر هیچ کسی پوشیده نیست، در حالی این عالم مظلوم را به شهادت رساند که در کنفرانس‌های به اصطلاح صلح و حل بحران سوریه شرکت می‌کند و سردمدار ائتلاف شده است.

در این اطلاعیه بیان شده است: کشتار فجیع مردم مظلوم یمن، و ضعف و بی‌کفایتی در برگزاری مراسم حج که به جان باختن هزاران زائر بی‌گناه بیت‌الله الحرام منجر شد هیچ گاه فراموش نخواهد شد. امروز بیشترین حمایت مالی و نظامی از گروه‌های تکفیری به‌ویژه داعش جنایتکار، از آن این رژیم منحوس است با این همه هدف از اعدام شیخ نمر، سرپوش‌نهادن بر شکست‌های پی در پی آل‌سعود در یمن و نیز شکست سیاست‌ها و دست‌نشاندهای این رژیم در عراق، سوریه، لبنان و بحرین، بوده است غافل از آنکه امروز نکبت و بیچارگی سراسر این رژیم را فرا گرفته و آن را در سراشیبی سقوط و اضمحلال قرار داده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: خون آن شهید سعید دامن منحوس سردمداران سعودی را فرا خواهد گرفت. بی‌تردید راه شیخ نمر‌ها بی‌رهرو نخواهد ماند و مردم مسلمان جهان، بویژه شیعیان مظلوم عربستان سکوت نخواهند کرد و به مبارزه فراگیر خود ادامه خواهند داد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن و تسلیت شهادت عالم مجاهد، شهید آیت‌الله نمر باقرالنمر، علّو درجات برای ایشان و صبر جمیل برای بازماندگان ایشان را از خداوند متعال خواستار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس