کد خبر 516744
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه بزرگ تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر مردم و دانشجویان را به حضور در تجمع مقابل سفارت عربستان دعوت کرد.

به گزارش مشرق، بسیج دانشجویی 8 دانشگاه بزرگ تهران با صدور بیانیه‌ای اعدام شیخ نمر را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: شهادت عالم مبارز آیت الله نمر پرچم‌دار مظلومیت شیعیان عربستان، دل‌های بیدار آزادگان جهان را مالامال از غم کرد، غمی که در کنار غم فقدان شیخ زکزاکی در زاریا و دیگر جنایاتی که شیطان بزرگ، ناگزیر از شکست‌ها و عقب نشینی‌ها مرتکب می‌شود در امتداد غم عاشورا، حرارتی را در دل مومنین ایجاد کرده است که مگر با ظهور منتقم کربلا آرام نخواهد گرفت.

بسیج دانشجویی 8 دانشگاه تهران ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه این عالم بزرگ جهان اسلام، در محکومیت اقدام شرم آور رژیم آل سعود ساعت 15  فردا یکشنبه 13 دی‌ماه دانشجویان و عموم ملت غیور ایران را به تجمع مقابل سفارت عربستان دعوت می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالمهدی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    لعنت خدا بر آل سعود رسوا، اشاالله بزودی زود سقوط این شکمباره های حرامخوار را شاهد باشیم.
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    نمیدونم چرا بعد از سالیان دراز متوجه نشدیم که با محکوم کردن کار بجایی نمیبریم چون افراد ظالم ککشونم نمیگزه؛بعد از بلایی که تو منا سر هموطنانمون اومد بغیر از محکوم کردن چکار کردیم اما ببیینید روسیه بخاطر مردن خلبانش چه بلایی سر ترکیه میاره؛کاش میشد ما هم یاد بگیریم؛کاش فلسطینی ها هم بجای سنگ انداختن شدیدتر مبارزه میکردن
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    خیابان شهید نمر...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس