محمدحسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پی اعدام شیخ نمر گفت: حامیان عربستان؛ آمریکا، اسرائیل، انگلیس و کشورهای اروپایی باید بدانند که از چه جانور خون آشامی دارند حمایت می کنند.

اختری: حامیان آل سعود بدانند از چه خون آشامی حمایت می‌کنند
به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) درباره اعدام شیخ نمر توسط آل سعود و تبعات این اقدام گفت: ما در مجمع جهانی اهل البیت(ع) این اقدام جنایت بار را شدیداً محکوم می کنیم. آل سعود جنایت دیگری به جنایات خود افزود. جا دارد که موسسات حقوقی بین المللی، عربستان را بشناسند که چه جنایاتی دارد مرتکب می شود؛ گذشته بر این اینکه روزانه چقدر از مردم یمن را می کشد و در حال ادامه دادن این جنایات است.

این عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بیان کرد: این کشتاری که آل سعود ۱۰ ماه است از مردم یمن می کند و یا کشتاری که در حادثه منا از حجاج کرد و کشتاری که الان انجام می دهد همه و همه، نشان می دهد که این حکومت استبدادی جنایتکار و خون آشام هیچ بویی از انسانیت نبرده و عرف بین المللی و قوانین حقوقی بین المللی را برای هیچ کس قائل نیست و هیچ کسی را قبول ندارد. حامیان عربستان؛ آمریکا، اسرائیل، انگلیس و کشورهای اروپایی باید بدانند که از چه جانوری دارند حمایت می کنند. حامیان آل سعود باید بدانند از چه خون آشامی پشتیبانی می کنند.

حجت الاسلام اختری تصریح کرد: ما ضمن اینکه این جنایت را در زمره یکی از جنایات بزرگ تاریخ می دانیم معتقدیم این اقدام آل سعود سبب انزجار و نفرت همه ملت های مسلمان و آزاده از رژیم عربستان خواهد شد و قطعاً خون بیگناهان دامان عربستان را خواهد گرفت و آنها را در منجلاب بدبختی و فلاکت فرو خواهد برد و باعث نابودی آنها می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس