مدیر فنی تیم امید کشورمان گفت: کی روش می تواند بعنوان یک تماشاگر به قطر بیاید و قرار نیست در اردوی تیم امید حاضر شود.

مایلی‌کهن: کی‌روش دوست ندارد تیم امید موفق شود!
به گزارش مشرق، تیم امید کشورمان در آستانه سفر به دوحه جهت حضور در دور نهایی مسابقات مقدماتی قرار دارد و هنوز برخی ابهامات درباره این تیم و نفراتش وجود دارد لذا با محمد مایلی کهن مدیر فنی این تیم گفت و گویی انجام دادیم.

پاسخ های مایلی کهن به سوالات کاپ را در زیر می خوانید:

* برای شروع بحث بفرمائید که تیم امید قبل از اعزام به قطر در چه وضعیتی قرار دارد و به این تیم چقدر امیدوار هستید؟
- بنده به تیم امیدوارم و اگر بخواهم از ناامیدی حرف بزنم کار درستی نیست اما چند موضوع وجود دارد که باید به آنها اشاره کنم.

*بفرمائید.
-اولا درباره هفته هفدهم لیگ برتر و مسابقاتی که قرار است پنجشنبه و جمعه برگزار شود نگرانی هایی وجود دارد و با توجه به اینکه تیم ها در آخرین فرصت قبل از اعزام تیم امید بازی دارند و ما نیز باید تا روز جمعه فهرست 23 نفرات مان برای مسابقات را ارسال نمائیم، سوال مان این است که اگر خدایی نکرده بازیکنی مصدوم شود تکلیف تیم امید چیست. ثانیا با توجه به وضعیت زمین ها و پروازها و ...خستگی بازیکنان را نیز باید در نظر گرفت و بنده شنیده ام که روز شنبه قبل از اعزام تیم بازیکنان در مراسم بدرقه ای هم باید شرکت کنند و همه اینها جای نگرانی دارد.

البته بنده می دانم که بخشی از این مشکل به آلودگی هوا برمی گردد و باید جابجایی هایی انجام می شد اما خب این نیز مطرح است که چه اشکالی داشت مسابقات این هفته(هفته هفدهم) برگزار نمی شد؟

*با این حساب عمده نگرانی شما به مصدومیت احتمالی بازیکنان در مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه برمی گردد.    
- بله؛ نگران بازی های روز آخر هستیم زیرا ما در برخی از پست ها تراکم داریم و اگر در آن پست ها بازیکنی را از دست بدهیم مشکلی نیست و بنده به مزاح می گویم که اگر بازیکنی در آن پست ها مصدوم شود کار ما راحت تر است زیرا آنقدر در آن پست ها نفرات از نظر فنی به هم نزدیک هستند که کار ما راحت می شود اما در برخی پست ها مشکل داریم و اگر یک بازیکن آسیب ببیند تیم ضربه می خورد.

*کدام پست ها؟
-اجازه بدهید این را نگویم چون درست نیست.

* برای حل این مشکل راهکاری وجود نداشت؟
- ببینید، تیم ما رفت مسابقات غرب آسیا و اول شد و هم ما تیم های رقیب را دیدم و هم آنها ما را شناختند اما اینجا یک تفاوت وجود دارد.

*چه تفاوتی؟
-بنده همواره گفته ام ما کارمان در برابر حریفان داخلی سخت تر از حریفان خارجی است و همواره از داخل ضربه خورده ایم. شما مطمئن باشید که تیم های رقیب که در غرب آسیا آنها را دیدم ، با تغییراتی به دوحه می آیند اما تیم ما همان تیم حاضر در غرب آسیا است. آنها اگر هم از بازیکنانی که سن قانونی شان به رده امید نخورد استفاده کنند اتفاقی رخ نمی دهد اما کافی است ما یک نفر را که فقط چند روز سنش بیشتر باشد را ببریم، آنوقت مطمئن باشید از داخل کشورمان راپورت می دهند! اینها واقعیت است و نمی توان منکر شد.

* نفرات اعزامی به دوحه مشخص شده اند؟
-نه، در واقع بنده و کادر فنی تیم امید هنوز نمی دانیم چه کسانی اعزام می شوند و چه کسانی خط می خورند! ما هنوز درباره سه لژیونر خود اطلاعات کاملی نداریم.

*مگر آزمون و عزت اللهی شانس حضور دارند؟
- یک نفرشان که باشگاهش اصلا پاسخ نامه ما را نداده است!   

* با این تفاسیر احتمال حضورشان وجود ندارد؟
-خیر، البته آقای سردار آزمون اخیرا بینی اش را عمل کرده و از تمرینات هم دور بوده است.

* جهانبخش چطور؛ آیا شانسی برای حضور او باقی مانده است؟
 -فکر نمی کنم و بعید است بتواند با تیم اعزام شود.

* با تمام این تفاسیر فکر می کنید بتوانیم طلسم را بشکنیم و راهی المپیک ریو شویم؟
-بنده همانطور که در ابتدای بحث گفتم امیدوارم و شک ندارم که این تیم بازی هایی را ارائه می کند که مردم لذت ببرند اما در فوتبال هیچوقت نمی توان صددرصد را در نظر گرفت. چه کسی تصور می کرد که تیم ملی برزیل در کشور خودش 7 صفر مغلوب آلمان شود؟

* در بحث تدارکات تیم مشکلی وجود ندارد؟
- البته مشکل که همیشه وجود دارد اما با تلاش هایی هایی که آقای کاشانی و شخص وزیر ورزش انجام داده اند خیلی از مشکلات مرتفع شده است.

* منظورتان بحث قراردادها است؟
-خیر، آن روز که وزیر محترم زحمت کشیدند و در بندرعباس در محل تمرین تیم امید حاضر شدند بنده صحبتی درباره قراردادها نداشتم و اصولا رویم نمی شود درباره این موضوع حرفی را مطرح کنم اما ایشان جدا از دلگرمی که به تیم دادند، بلافاصله دستور پیگیری برخی مشکلات را دادند؛ مثلا یک مشکلی داشتیم که به شورای برون مرزی مربوط می شد که ایشان پیگیری کردند.

* روز گذشته هم که دستور دادند بحث قراردادها پیگیری شود؛ آیا خبری شده است؟
خیر، بنده خبری نشنیده ام!

*این روزها بسیاری این سوال را می پرسند که؛ اگر کارلوس کی روش راهی قطر شود، با توجه به اختلافاتی که با شما دارد چه برخوردی با وی خواهید داشت؟
- اولا قرار نیست که ایشان داخل اردو بیاید و اگر بیاید حکم یک تماشاگر را دارد.

*...واگر قصد ورود به اردو را داشت؟
-همانطور که گفتم ایشان بعنوان تماشاگر می آیند و ضمن اینکه ایشان تمایلی ندارد که این تیم موفق شود!

*چطور؟
-خب شما می دانید که تیم امید قبل از آمدن گروه فعلی دست خود ایشان بود و آقای وینگادا را آوردند پس خیلی چیزها طبیعی به نظر می رسد. ضمنا ایشان برای هر موضوعی یک سناریو دارد و برای تیم امید هم قطعا سناریو آماده کرده است!

* واضح تر صحبت می کنید؟
-بیبنید، تیم ملی ما با گوام بازی دارد ایشان می گوید گوام دیگر گوام بیست سال پیش نیست و ...با هند و ترکمنستان بازی داریم این را می گوید و معتقد است که همه این تیم ها نسبت به قبل 180 درجه تغییر کرده اند. دور اول مسابقات تیم امید ما دو بازیکن بنام های آزمون و جهانبخش را می خواستیم و تیم ملی هم دو بازی برابر شیلی و نروژ داشت، خودتان دیدید که چه داستان هایی درست شد. البته ما یک کلمه هم صحبت نکردیم اما اینها را که کنار هم قرار می دهید مشخص می شود که ایشان دوست ندارد تیم امید به المپیک برود.

* متاسفانه همه ابزارها هم دست ایشان است. خیلی از رسانه ها و رادیو وتلویزیون و ...!
متاسفانه تریبون ها یکطرفه دست ایشان و دوستان شان است و همین افراد دم از دموکراسی هم می زنند اما به کسی اجازه نمی دهند از خودش حتی دفاع کند!
بحث درست این است که موافق و مخالف حرف بزنند و اگر به نقطه نظر مشترک نرسیدند، آنوقت یک نفر ثالث که مورد تائید هر دو است بیاید و نظر بدهد اما الان به گونه ای شده که طرف در فلان برنامه، هم سخنگوی کی روش است و هم وکیل مدافع او!

*بعنوان آخرین پرسش بفرمائید درباره آلودگی هوا که بر فوتبال و کل ورزش هم تاثیر گذاشته است چه نظری دارید؟
- البته بنده مثل برخی ها در هر زمینه ای متخصص نیستم اما معتقدم که برخی به این موضوع نگاه باندی و حزبی دارند، در صورتیکه باید نگاه ملی به این مسئله و تمام مسائل مملکت داشته باشیم و دنبال زدن فلان دولت و بی تقصیر دانستن دولت دیگر نباشیم. اینجا هم به نظر من حریفان داخلی مهمتر و جدی تر از حریفان خارجی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • کاوه حسنی ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    تقصیر مایلی کهن نیست تقصیر اون فدراسیون هردم بیله بااون رییس بی بخارش فقط بلده بخنده وکی روشو ممنوع المصاحبه کنه شاید هم اون خبرمبنی بر جلسه کفاشیان وگودرزی برای کنار گذاشتن کی روش شایعه نباشه مصاحبه های پی درپی مایلی وسکوت شرم اورفدراسیون مشکوکه
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    اقای مایلی کهن اساسا ادم ناراحتیه!!!
  • سجاد ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    من هم دوست ندارم تیم ملی امید موفق شود.چون امثالی مثل شما باید برن دسته 3 ایران مربی گری کنند نه تیم ملی . به امید موفقیت کی روش
  • امیر ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    آخرین افتخاری که مایلی کهن در مربیگری کسب کرده مربوط به زمانی هستش که سعید عزت الهی 3ماهه بوده
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    به نطر من بد بیراه نمیگه مایلی کهن
  • ارش س ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    اقای مایلی کهن اگر به مردم ایران احترام میگزارید در چندین امار گیری بالای هفتاد هشتاد درصد ملت ایران فریاد زدند کیروش اقا جان حقوق کیروش را همین ملت میدهند و قیم نمیخواهند محمد اقا مردم شعور دارند فهم دارند که از کیروش حمایت میکنند شما این وسط از جان ملت چی میخواهی؟در تلوزیون فرمودید که در گوش بازیکنان گفته اند از کیروش تعریف کنید!!! لابد در گوش هشتاد میلیون ایرانی هم تک تک گفته اند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس