کد خبر 514816
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

منابع یمنی از زخمی شدن چهار غیرنظامی در تجاوز عربستان به شهر الحدیده،ادامه تجاوزات سعودی به تعز و صعده و انهدام دو خودروی نظامی عربستان در گذرگاه علب خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المسیره، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، موشک‌اندازهای مزدوران عربستان در منطقه الشاطری کرش در استان لحج را هدف قرار دادند که انفجارهای مهیبی در پی این حمله رخ داد به طوری که خودروهای امدادرسانی بلافاصله به این محل حرکت کردند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اخیرا توانسته بودند در منطقه کرش استان لحج پیشروی کنند، آنها همچنین ده‌ها مزدور متجاوزان سعودی از جمله چندین مزدور بیگانه را به هلاکت رساندند و ده‌ها خودروی آنها را هم منهدم کردند.

زخمی شدن چهار غیرنظامی در تجاوز عربستان به شهر الحدیده

خبر دیگر این‌که جنگنده‌های متجاوز عربستان شامگاه یکشنبه مرکز شهر الحدیده را بمباران کردند که در این حمله یک محله تجاری هدف قرار گرفت و دست‌کم چهار غیرنظامی زخمی و خسارت‌هایی به منازل و مراکز تجاری و خودروها وارد شد.

جنگنده‌های سعودی و متحدانشان از اولین روز شروع جنگ علیه ملت یمن در 26 مارس(ششم فروردین 94)، مردم بی‌دفاع و زیرساخت‌های یمن را هدف قرار می‌دهند.

ادامه تجاوزات سعودی به تعز و صعده

استان‌های صعده و تعز همچنان در معرض تجاوزات  رژیم عربستان قرار دارند.کشتی‌های جنگی سعودی شامگاه یکشنبه منطقه الکدحه و مناطق مختلفی در جنوب المخا در استان تعز را گلوله‌باران کردند.

ارتش متجاوز عربستان همچنین مناطق مختلف شهرستان منبه در استان صعده هم‌مرز با عربستان را با موشک و توپ هدف قرار داد.

جنگنده‌های سعودی پیشتر کاخ ریاست جمهوری در مرکز شهر تعز را بمباران کرده بودند.

تعدادی از منازل مردم در منطقه آل الصیفی در شهرستان سحار استان صعده در حملات جنگنده‌های سعودی ویران شد.

انهدام دو خودروی نظامی عربستان در گذرگاه علب

المسیره همچنین از انهدام خودروی نظامی عربستان در گذرگاه علب خبر داد.

بر اساس این گزارش، یگان توپخانه‌‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی شامگاه یکشنبه  دو خودروی نظامی عربستان متجاوز را در گذرگاه مرزی علب در عسیر منهدم کرد.

یگان توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی، مواضع نظامی عربستان در مجاورت گذرگاه مرزی علب را با 30 گلوله در هم کوبید که به انهدام دو خودروی نظامی منجر شد.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز شنبه نیز موضع نظامی زبنه عربستان و تجمع نظامیان متجاوز در پشت مجتمع دولتی منطقه الربوعه و نیز تجمعات خودروهای نظامی در مجاورت موضع الخورمه عسیر را هدف قرار داد.

المسیره تاکید کرد این عملیات در چارچوب مرحله نخست گزینه‌های استراتژیک در پاسخ به ادامه تجاوزات عربستان و متحدانش علیه یمن قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس