کد خبر 512343
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هر کسی به تراکتورسازی بیاید باز هم اولیویرا را تشویق می‌کنند.

به گزارش مشرق، بختیار رحمانی پس از شکست دو بر یک تراکتورسازی مقابل استقلال و اینکه هواداران علیه آنها شعار دادند، عنوان کرد:‌ برخی دوست دارند این طور فکر کنند که سربازها تلاش نمی‌کنند. شما اگر بازی را نگاه کنید همه چیز مشخص می‌شود. من در زمین با همه وجود بازی کردم و اگر شما آمار را دربیاورید خیلی از مسائل مشخص می‌شود. من به خاطر برخی از مسائل ناراحت هستم.

وی در مورد اینکه هواداران از برخی مسائل ناراحت هستند، خاطرنشان کرد: من هم از این باخت ناراحت هستم اما اگر خدا هم به تراکتورسازی بیاید باز اولیویرا تشویق می‌شود.

هافبک تراکتورسازی تاکید کرد: اولیویرا روی سر ما جا دارد اما الان ناراحتم که این حرف‌ها در شرایطی زده می‌شود که قلعه‌نویی اینجاست.

رحمانی در مورد اینکه او گفته نیم‌فصل از تراکتورسازی می‌رود ولی عباسی اعلام کرده او کسری ارائه نکرده است، اظهار داشت: بعد از دو بازی دیگر از تراکتورسازی می‌رود. من مدارکم را نباید به عباسی ارائه کنم. مدارک را به سپاه دادم و او در جریان این مسائل نیست. من و عباسی هم جزو افرادی هستیم که امسال خیلی فحش خوردیم.

وی در پایان عنوان کرد: من را خیلی از تیم‌ها می‌خواهند و همانطور که از قبل گفته بودم دو بازی دیگر در خدمت تراکتورسازی هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسینی ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    بازیکنانی مثل شما هرچه زود تر برند بهتر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس