رئیس حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدرضا طباطبایی‌نسب مشاور و رئیس حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه ظهر امروز با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد. 

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نسب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شده‌ام، در مورد جناحی شدن خبرگان اظهار داشت: همیشه در هر مقطعی از اینگونه حساسیت‌هایی داشته‌ایم و هم اکنون هم چنین شائبه‌ای را می‌خواهند به وجود آورند اما اینکه این شائبه چقدر با واقعیت تطابق داشته باشد، بحث دیگری است. 

وی ادامه داد: مجلس خبرگان رهبری به دلیل اینکه باید از تایید شورای نگهبان بگذرد و این شورا مسئول بررسی صلاحیت‌هاست لذا امکان جناحی شدن این مجلس خیلی کم است و شاید امکانپذیر نباشد.

مشاور و رئیس حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درباره بحث نظارت بر رهبری گفت: نظام ما قانونمند و قانونمدار است و نظارت بر رهبری قانونی است و غیرقانونی نیست از این جهت باید بپذیریم مقام معظم رهبری همیشه فرمودند که باید طبق قانون عمل کنیم. 

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نسب با طرح این سوال که چرا رهبری در فتنه 88 مقابل فتنه‌گران ایستادند، افزود: چون فتنه‌گران به دنبال خلاف قانون بودند و اگر آن دوران را مرور کنیم رهبری آنها را خواستند و با آنها صحبت کردند تا مسیر قانونی را طی کنیم؛ بنابراین قانون این امکان را می‌دهد که مسائل را پیگیری کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس